Інклюзивна компетентність фахівця: передумови, складові, завдання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736041/
https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2022/09/ЗБІРНИК-ТЕЗ-_студентська-конференція_19.05.2022.pdf#page=94 |
|
Title |
Інклюзивна компетентність фахівця: передумови, складові, завдання
Inclusive competence of a specialist: prerequisites, components, tasks |
|
Creator |
Кучерак, Ірина Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У публікації акцентовано на потребу у врахуванні ндивідуального потенціалу кожного здобувача освіти, зосередженні уваги на особливостях психофізичного розвитку відповідно до вікових норм та із врахуванням наявності тих чи інших порушень та унеможливлення ситуації, за якої особистість залишається поза увагою суспільства, – пріоритетні завдання розвитку сучасної системи освіти. Визначено те, що забезпечення інклюзивної компетентності фахівця постає вимогою часу, тим, без чого не є можливим поступ уперед освітньої сфери загалом та інклюзивного навчання зокрема. Адже центром упровадження реформ, які так потрібні, зважаючи на зростання рівня конкуренції на ринку, підвищення вимог до освіченості, постає особистість учителя, від рівня підготовки якого залежить успіх навчання. The publication emphasizes the need to take into account the individual potential of each student of education, to focus on the peculiarities of psychophysical development in accordance with age norms and taking into account the presence of certain violations and the prevention of a situation in which an individual remains outside the attention of society - the priority tasks of the development of the modern education system . It was determined that ensuring the inclusive competence of a specialist is a requirement of time, without which progress in the educational sphere in general and inclusive education in particular is not possible. After all, the personality of the teacher, whose level of preparation depends on the success of education, is the center of the implementation of reforms, which are so necessary, considering the growth of the level of competition in the market, the increase in requirements for education. |
|
Publisher |
БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736041/1/%D0%9A%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%20%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%8F.pdf
- Кучерак, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-4199-1328 <http://orcid.org/0000-0002-4199-1328>) (2022) Inclusive competence of a specialist: prerequisites, components, tasks In: Соціально-освітні домінанти професійної підготовки сучасного компетентного фахівця: зб. матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Біла Церква, 19 травня 2022 р. БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, м. Біла Церква, Україна, pp. 94-96. |
|