Record Details

Розвиток професійної компетентності викладача як чинник підвищення якості фахової передвищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735817/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/2022-1/issue/view/10
 
Title Розвиток професійної компетентності викладача як чинник підвищення якості фахової передвищої освіти
Development of the teacher's professional competence as a factor of improving the quality of vocational higher education
 
Creator Ямковий, О.Ю.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У забезпеченні якісних результатів професійної підготовки
майбутніх фахівців особлива роль належить викладачеві, його професійній компетентності, яка поєднує професійні знання, уміння фахівця високої кваліфікації у певній галузі та майстерність педагогічної діяльності.
Зважаючи на це, визначено принципи та сучасні форми і види розвитку професійної компетентності викладачів закладів фахової передвищої освіти.
In ensuring quality results of professional training of future specialists, a special role belongs to the teacher, his professional competence, which combines professional
knowledge, the ability of a highly qualified specialist in a certain field and mastery of pedagogical activity. Taking this into account, the principles and modern forms and types of
development of professional competence of teachers of vocational of higher education institutions.
 
Publisher ІПО НАПН України
 
Date 2023-03-27
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735817/1/%D0%AF%D0%BC%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Ямковий, О.Ю. (orcid.org/0000-0001-6919-3515 <http://orcid.org/0000-0001-6919-3515>) (2023) Development of the teacher's professional competence as a factor of improving the quality of vocational higher education In: Інноваційна професійна освіта. – Випуск 2(9). – Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (27 – 30 березня 2023 р.) ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 322-324. ISBN 978-617-95325-1-1