Record Details

Інноваційна педагогіка та педагогіка партнерства: робоча програма тематичної дискусії для слухачів курсів підвищення кваліфікації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735489/
https://sway.office.com/xQ90h78WHdzI55YC?ref=Link
 
Title Інноваційна педагогіка та педагогіка партнерства: робоча програма тематичної дискусії для слухачів курсів підвищення кваліфікації
Innovative pedagogy and partnership pedagogy: a working program of thematic discussion for students of advanced training courses
 
Creator Скрипник, М.І.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Тематична дискусія “Інноваційна педагогіка та педагогіка партнерства” розроблена для категорії слухачів: Керівники, новопризначені керівники та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників та для слухачів тематичних курсів “Інноваційна педагогіка та педагогіка партнерства”.

Мета тематичної дискусії - набути й осмислити досвід експериментування, проєктування та експертизи педагогічних інновацій для організації партнерської взаємодії з генерування нових ідей в освітньому процесі.

Заплановані результати навчання:

1. Класифікувати педагогічні нововведення; інновації-модернізації та інновації-трансформації в освіті.

2. Визначати інноваційність змісту освіти в: державних стандартах освіти; концепціях розвитку особистості, яка навчається; авторських навчальних планах і програмах, підручниках, навчальних посібниках нового покоління; новій системі оцінювання навчальних досягнень і моніторингу якості освіти; розвитку творчих можливостей особистості як основи її подальшої інноваційної діяльності, конкурентоспроможності закладів й установ освіти, учасників освітнього процесу; освітніх технологіях.

3. Демонструвати навички критичного мислення, відкритості до нових знань, оцінювати результати автономної роботи й нести відповідальність за особистий професійний розвиток та навчання інших, зокрема: демонструвати культуру інноваційного мислення педагога у відборі освітньої технології – педагогічної технології – технології навчання для викладання/навчання.

3. Здійснювати апробацію інноваційних освітніх проєктів, зокрема: уміти розробляти модель інноваційного навчання; обґрунтовувати інноваційні технології, які апробуються в освітньому процесі; моделювати заняття з елементами інноваційних технологій навчання.
The thematic discussion "Innovative pedagogy and partnership pedagogy" is designed for the category of listeners: Managers, newly appointed managers and consultants of professional development centers for pedagogical workers and for students of the thematic courses "Innovative pedagogy and partnership pedagogy".

The purpose of the thematic discussion is to gain and understand the experience of experimentation, design and examination of pedagogical innovations for the organization of partnership interaction for the generation of new ideas in the educational process.
Planned learning outcomes:
1. Classify pedagogical innovations; innovation-modernization and innovation-transformation in education.
2. To determine the innovativeness of the content of education in: state standards of education; concepts of the development of a learning personality; author's educational plans and programs, textbooks, teaching aids of the new generation; a new system for evaluating educational achievements and monitoring the quality of education; the development of the individual's creative abilities as the basis of his further innovative activity, the competitiveness of educational establishments and institutions, participants in the educational process; educational technologies.
 
Publisher ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
 
Date 2023
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Identifier - Скрипник, М.І. (orcid.org/0000-0003-4760-6723 <http://orcid.org/0000-0003-4760-6723>) (2023) Innovative pedagogy and partnership pedagogy: a working program of thematic discussion for students of advanced training courses [Teaching Resource]