Розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів засобами підручника Нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/735420/
|
|
Title |
Розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів засобами підручника Нової української школи
Development of students' independent cognitive activity using the textbook of the New Ukrainian School |
|
Creator |
Бучма, Вікторія Володимирівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена розгляду питання забезпечення самостійної пізнавальної діяльності учнів засобами підручника. Зазначимо, що сучасний підручник є головним засобом організації пізнавальної діяльності за умови відповідності його структури пізнавальним можливостям учнів певного вікового періоду. Розвитку самостійної пізнавальної діяльності сприяють завдання розроблені на основі компетентнісного підходу. Це дослідницькі завдання випереджального характеру, проблемні завдання, завдання з урахуванням вікових особливостей пізнавальної діяльності учнів. Розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів в інформаційному просторі забезпечує реалізація засобами підручника інноваційних методів.
The article is devoted to the issue of ensuring students' independent cognitive activity by means of a textbook. It should be noted that a modern textbook is the main means of organizing cognitive activity, provided that its structure corresponds to the cognitive capabilities of students of a certain age period. The development of independent cognitive activity is facilitated by tasks developed on the basis of a competence approach. These are research tasks of a proactive nature, problematic tasks, tasks taking into account the age characteristics of students' cognitive activity. The development of independent cognitive activity of students in the information space is ensured by the implementation of innovative methods by means of the textbook. |
|
Publisher |
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/735420/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8.pdf
- Бучма, Вікторія Володимирівна (orcid.org/0000-0001-6163-0223 <http://orcid.org/0000-0001-6163-0223>) (2023) Development of students' independent cognitive activity using the textbook of the New Ukrainian School Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.). pp. 682-685. |
|