Record Details

Застосування технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735341/
http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/article/view/273083
10.35433/pedagogy.3(110).2022.282-298
 
Title Застосування технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю
The application of blended learning technology in the development of technological culture of masters of industrial training of agrarian profile
 
Creator Шамралюк, О.Л.
Романова, Г.М.
Романов, Л.А.
Ткачук, Г. Е.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті для обґрунтування особливостей реалізації технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю на базі навчально-методичних центрів ПТО здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, наукових джерел, навчально-методичних матеріалів, досвіду підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання аграрного профілю. Визначено, що термін "технологія змішаного навчання" набув узагальнюючого змісту та включає в себе різні форми поєднання традиційного навчання з можливостями сучасних інформаційних технологій. Акцентовано увагу на тому, що завдяки запровадженню технологій змішаного навчання майстри виробничого навчання мають змогу реалізувати власні траєкторії розвитку технологічної культури відповідно до індивідуальних запитів і потреб. Встановлено, що результативність організації освітнього процесу щодо розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю за flex-моделлю значною мірою залежить від сукупності застосовуваних андрагогічних і акмеологічних технологій, а саме: проєктної технології, педагогічного коучингу, технології науково-методичного супроводу. Охарактеризовано застосування ротаційної моделі та flex-моделі при побудові освітнього процесу щодо розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю в НМЦ ПТО. Доведено, що застосування технології змішаного навчання уможливлює розвиток технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю в НМЦ ПТО через різноманітні види діяльності, забезпечує створення ними культурних зразків власного професійного досвіду, формування умінь до роботи в команді, вирішення професійно-педагогічних проблем, критичного аналізу отриманих результатів, оцінювання свого саморозвитку в контексті впровадження педагогічних, виробничих та інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
In the article, to justify the characteristics of implementing the technology of blended learning in the development of the technological culture of masters of industrial training of an agrarian profile on the basis of training and methodical centers of VET, an analysis of psychological-pedagogical and methodological literature, scientific sources, educational and methodological materials, experience of upgrading the qualifications of masters of industrial training of an agrarian profile is carried out. It was determined that the term "blended learning technology" has acquired a generalized meaning and includes various forms of combining traditional learning with the capabilities of modern information technologies. Attention is drawn to the fact that thanks to the introduction of blended learning technologies, the masters of industrial training are able to implement their own trajectories of the development of technological culture in accordance with individual requests and needs. It was established that the effectiveness of the organization of the educational process regarding the development of the technological culture of the masters of industrial training of the agrarian profile according to the flex model largely depends on the set of applied andragogic and acmeological technologies, namely: project technology, pedagogical coaching, technology of scientific and methodological support. The application of the rotation model and the flex model in the construction of the educational process regarding the development of the technological culture of the masters of industrial training of the agrarian profile in the educational and methodical centers of VET is characterized. It is proved that the application of blended learning.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735341/1/273083-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-629466-1-10-20230130.pdf
- Шамралюк, О.Л. (orcid.org/0000-0002-0993-1149 <http://orcid.org/0000-0002-0993-1149>), Романова, Г.М. (orcid.org/0000-0002-2388-6997 <http://orcid.org/0000-0002-2388-6997>), Романов, Л.А. (orcid.org/0000-0002-1297-3331 <http://orcid.org/0000-0002-1297-3331>) and Ткачук, Г. Е. (orcid.org/0000-0002-0892-9282 <http://orcid.org/0000-0002-0892-9282>) (2022) The application of blended learning technology in the development of technological culture of masters of industrial training of agrarian profile Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences, 3 (110). pp. 282-298. ISSN 2663-6387
10.35433/pedagogy.3(110).2022.282-298
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.35433/pedagogy.3(110).2022.282-298