Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/36918/
|
|
Title |
Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
L Освіта (Загальне)
R Медицина (Загальне) RA Суспільні аспекти медицини |
|
Description |
Здоров’я людини як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціональної та соматичної цілісності (узгодженості) організму людини, що забезпечує повноту та розмаїття процесів цього організму. Руйнування здоров’я відбувається як втрата згаданого стану цілісності в результаті шкідливого впливу середовища, що призводить до збільшення хаосу/ентропії. Теорія стресу (Г. Сельє), інформаційна теорія стресу (П. Симонов), теорія когнітивного дисонансу (Л. Фестінгер), теорія творчості як неадаптивної активності (Р.Райян, Е. Діcі) дозволяють зробити висновок, що творчість є основоположним фактором здоров’я людини.
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/36918/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%20%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%8C%D1%8F%202023..pdf
Вознюк, О. В. (2023) Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу. In: Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: вітчизняний і світовий досвід упровадження : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 квітня 2023 року, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. |
|