Record Details

Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/36918/
 
Title Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject L Освіта (Загальне)
R Медицина (Загальне)
RA Суспільні аспекти медицини
 
Description Здоров’я людини як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціональної та соматичної цілісності (узгодженості) організму людини, що забезпечує повноту та розмаїття процесів цього організму. Руйнування здоров’я відбувається як втрата згаданого стану цілісності в результаті шкідливого впливу середовища, що призводить до збільшення хаосу/ентропії. Теорія стресу (Г. Сельє), інформаційна теорія стресу (П. Симонов), теорія когнітивного дисонансу (Л. Фестінгер), теорія творчості як неадаптивної активності (Р.Райян, Е. Діcі) дозволяють зробити висновок, що творчість є основоположним фактором здоров’я людини.
 
Date 2023
 
Type Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/36918/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%20%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%8C%D1%8F%202023..pdf
Вознюк, О. В. (2023) Творчість як наріжний інструмент здоров’я учасників освітнього процесу. In: Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: вітчизняний і світовий досвід упровадження : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 квітня 2023 року, Український державний університет імені Михайла Драгоманова.