Мотивація здобувачів освіти як чинник забезпечення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/735265/
https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/19.05.2023 |
|
Title |
Мотивація здобувачів освіти як чинник забезпечення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання
Motivation of education seekers as a factor in ensuring the quality of the educational process during distance learning |
|
Creator |
Масліч, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У публікації висвітлено питання мотивації здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Зазначено роль мотивації в підвищенні якості освітнього процесу. Зауважено на необхідності використання цифрових ресурсів у сучасному освітньому процесі. Визначено пріоритетність чинників підвищення мотивації.
The issue of motivation of education seekers during distance learning is highlighted in the publication. The role of motivation in improving the quality of the educational process is indicated. The need to use digital resources in the modern educational process is noted. The priority of factors for increasing motivation is determined. |
|
Publisher |
European Scientific Platform
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/735265/1/%D0%9C%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%87_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Масліч, Світлана Володимирівна (orcid.org/0000-0002-8606-0949 <http://orcid.org/0000-0002-8606-0949>) (2023) Motivation of education seekers as a factor in ensuring the quality of the educational process during distance learning In: Features of the development of modern science in the pandemic’s era: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, May 19, 2023 European Scientific Platform, с. Berlin, Federal Republic of Germany, pp. 120-121. ISBN 979-8-88955-778-4 |
|