Record Details

Мотивація здобувачів освіти як чинник забезпечення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735265/
https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/19.05.2023
 
Title Мотивація здобувачів освіти як чинник забезпечення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання
Motivation of education seekers as a factor in ensuring the quality of the educational process during distance learning
 
Creator Масліч, Світлана Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У публікації висвітлено питання мотивації здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Зазначено роль мотивації в підвищенні якості освітнього процесу. Зауважено на необхідності використання цифрових ресурсів у сучасному освітньому процесі. Визначено пріоритетність чинників підвищення мотивації.
The issue of motivation of education seekers during distance learning is highlighted in the publication. The role of motivation in improving the quality of the educational process is indicated. The need to use digital resources in the modern educational process is noted. The priority of factors for increasing motivation is determined.
 
Publisher European Scientific Platform
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735265/1/%D0%9C%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%87_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Масліч, Світлана Володимирівна (orcid.org/0000-0002-8606-0949 <http://orcid.org/0000-0002-8606-0949>) (2023) Motivation of education seekers as a factor in ensuring the quality of the educational process during distance learning In: Features of the development of modern science in the pandemic’s era: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, May 19, 2023 European Scientific Platform, с. Berlin, Federal Republic of Germany, pp. 120-121. ISBN 979-8-88955-778-4