Record Details

Трансформація підходів до індивідуалізації навчання як засобу компенсації освітніх втрат учнів початкової школи в умовах воєнного стану

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735163/
 
Title Трансформація підходів до індивідуалізації навчання як засобу компенсації освітніх втрат учнів початкової школи в умовах воєнного стану
Transformation of approaches to the individualization of education as a means of compensating for the educational losses of primary school pupils in the conditions of martial law
 
Creator Барановська, Олена Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description Вивчення та аналіз першоджерел через призму технологізації та індивідуалізації свідчить про давній інтерес до особистості учня, розвитку його індивідуальності.
The study and analysis of primary sources through the prism of technology and individualization shows a long-standing interest in the personality of the pupil, the development of his individuality.
 
Publisher Посвіт
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735163/1/Rozwoj_7.05.2023_%D0%91%D0%B0%D1%80_44-46.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511 <http://orcid.org/0000-0002-0788-8511>) (2023) Transformation of approaches to the individualization of education as a means of compensating for the educational losses of primary school pupils in the conditions of martial law In: Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІV: Виміри сталого розвитку в теорії та практиці Посвіт, м. Конін, Польща – м. Ужгород, Україна – м. Перемишль, Польща – м. Херсон, Україна, pp. 44-46. ISBN 978-617-8003-18-0