Особливості використання системи MOODLE під час змішаного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/735062/
http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/ |
|
Title |
Особливості використання системи MOODLE під час змішаного навчання
Peculiarities of using the MOODLE system during blended learning |
|
Creator |
Франчук, В.М.
Франчук, Н.П. |
|
Subject |
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.78 Online computing systems for specific use 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розглянуто питання підготовки майбутніх фахівців не за звичною традиційною системою навчання, а за сучасними вимогами, які мають на меті: введення кредитних систем, індивідуальну траєкторію навчання, перезарахування курсів, визнання дипломів, академічну мобільність, дуальну освіту, інваріантні технології навчання тощо.
The issue of training future specialists is considered not according to the usual traditional education system, but according to modern requirements aimed at: the introduction of credit systems, individual learning trajectory, re-enrollment of courses, recognition of diplomas, academic mobility, dual education, invariant learning technologies, etc. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/735062/1/Franchuk_Franchuk_Ternopil_2023-136-138.pdf
- Франчук, В.М. (orcid.org/0000-0002-9443-6520 <http://orcid.org/0000-0002-9443-6520>) and Франчук, Н.П. (orcid.org/0000-0002-0213-143X <http://orcid.org/0000-0002-0213-143X>) (2023) Peculiarities of using the MOODLE system during blended learning In: Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023) Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 136-138. |
|