Record Details

Особливості використання системи MOODLE під час змішаного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735062/
http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/
 
Title Особливості використання системи MOODLE під час змішаного навчання
Peculiarities of using the MOODLE system during blended learning
 
Creator Франчук, В.М.
Франчук, Н.П.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.78 Online computing systems for specific use
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто питання підготовки майбутніх фахівців не за звичною традиційною системою навчання, а за сучасними вимогами, які мають на меті: введення кредитних систем, індивідуальну траєкторію навчання, перезарахування курсів, визнання дипломів, академічну мобільність, дуальну освіту, інваріантні технології навчання тощо.
The issue of training future specialists is considered not according to the usual traditional education system, but according to modern requirements aimed at: the introduction of credit systems, individual learning trajectory, re-enrollment of courses, recognition of diplomas, academic mobility, dual education, invariant learning technologies, etc.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735062/1/Franchuk_Franchuk_Ternopil_2023-136-138.pdf
- Франчук, В.М. (orcid.org/0000-0002-9443-6520 <http://orcid.org/0000-0002-9443-6520>) and Франчук, Н.П. (orcid.org/0000-0002-0213-143X <http://orcid.org/0000-0002-0213-143X>) (2023) Peculiarities of using the MOODLE system during blended learning In: Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023) Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 136-138.