Record Details

SELECTION OF DIGITAL TOOLS FOR ORGANIZING STUDENTS' GROUP WORK IN DISTANCE EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title SELECTION OF DIGITAL TOOLS FOR ORGANIZING STUDENTS' GROUP WORK IN DISTANCE EDUCATION
ДОБІР ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 
Creator Glazunova, Olena G.
Hurzhii, Andrii M.
Korolchuk, Valentyna I.
Voloshyna, Tetiana V.
 
Subject cloud services
Cisco Webex
distance learning
group work
Google Workspace
Microsoft 365
хмарні сервіси
Microsoft 365
Google Workspace
Cisco Webex
групова робота
дистанційне навчання
 
Description The transformation of classical education into distance education has become increasingly relevant, especially given the challenging conditions posed by the COVID-19 pandemic and military operations in our country. In these circumstances, distance learning requires practical educational materials that are easily accessible to students. This paper proposes criteria and indicators for selecting digital tools that can facilitate group work with educational content in distance learning. We analyzed the tools available on the Microsoft 365, Google Workspace, and Cisco Webex platforms and evaluated their suitability for managing students’ group work in distance learning in institutions of higher education at various stages of the learning process including setting tasks, designing the learning environment, facilitating group interaction and communication, managing educational content and files, promoting teamwork and productivity, and presenting results. To obtain expert assessment of the defined criteria and indicators, we engaged seventeen researchers and educators who have practical experience using digital tools in distance learning. Our study identified three important criteria for selecting digital tools for group work with educational content, namely: design, functional-technological, education-communication ones. We determined the weight of the indicators for these criteria and assessed digital tools for group work with educational content in distance learning. Digital tools such as Microsoft 365 and Google Workspace was found to be more suitable for providing group work of students in a distance learning, while Cisco Webex was found to be the most suitable tool for organizing real-time group work. Other digital tools for group work of students in distance learning can be evaluated according to defined criteria and indicators.
Проблеми трансформації класичної освіти у дистанційну набуває актуальності, зважаючи на складні умови організації очного навчання під час пандемії COVID-19 та військових дій на території нашої держави. Організація дистанційного навчання у таких умовах, вимагає наявності практичних навчальних матеріалів, легкодоступних для студентів. У даній статті пропонуються критерії та показники добору цифрових інструментів для організації групової роботи з навчальним контентом під час дистанційного навчання. Проаналізовані інструменти платформ Microsoft 365, Google Workspace та Cisco Webex, що доцільно використовувати для управління груповою роботою студентів під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти, з використанням наявних чи інтегрованих інструментів на різних її етапах, а саме: постановка завдання; аналіз інструментів та проєктування середовища; налагодження групової взаємодії та комунікації; управління різнотипним навчальним контентом та файлами; спільна робота команди і продуктивність; публікація та представлення результатів. Для експертного оцінювання визначених критеріїв та показників було залучено 17 експертів, котрі є науково-педагогічними працівниками та мають практичний досвід використання інструментів технологічних компаній під час дистанційного навчання. В результаті дослідження виявлено критерії, які є найбільш вагомими в процесі добору цифрових інструментів для організації групової роботи з навчальним контентом під час дистанційного навчання, а саме: проєктувальний, функціонально-технологічний, навчально-комунікаційний. Визначено вагу індикаторів для цих критеріїв, за якими оцінено цифрові інструменти для групової роботи з навчальним контентом під час дистанційного навчання. В результаті такі сервіси як Microsoft 365 та Google Workspace визначено більш ефективними для забезпечення групової роботи студентів у дистанційному форматі, а для організації групової роботи в режимі реального часу більш ефективним є Cisco Webex. За визначеними критеріями та індикаторами можна оцінювати інші цифрові інструменти для групової роботи студентів під час дистанційного навчання.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2023-04-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5211
10.33407/itlt.v94i2.5211
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 94 No. 2 (2023); 87-101
Информационные технологии и средства обучения; Том 94 № 2 (2023); 87-101
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 94 № 2 (2023); 87-101
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 94 ##issue.no## 2 (2023); 87-101
2076-8184
10.33407/itlt.v94i2
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5211/2114
 
Rights Copyright (c) 2023 Олена Григорівна Глазунова, Андрій Миколайович Гуржій, Валентина Ігорівна Корольчук, Тетяна Володимирівна Волошина
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0