Комп’ютерне моделювання в процесі розв’язування прикладних задач кінематики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/735008/
http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/ |
|
Title |
Комп’ютерне моделювання в процесі розв’язування прикладних задач кінематики
Computer modeling in the process of solving applied problems of kinematics |
|
Creator |
Мельник, Ю.С.
|
|
Subject |
004.94 Simulation
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
Комп’ютерна модель – це відображення досліджуваного об’єкта в певному цифровому середовищі, у якому поєднуються особливості матеріального і мисленнєвого моделювання. За навчальним змістом такі моделі можна умовно поділити на нерухомі моделі-схеми, мультимедійні моделі природних явищ і роботи механізмів, інтерактивні моделі-графіки тощо. Комп’ютерні інтерактивні моделі — це схеми, графіки, імітації процесів й експериментів, задачі, вхідні параметри яких задаються користувачем, а протікання процесів здійснюється на основі законів природи. Використовуючи їх, учень змінює відповідні параметри досліджуваних процесів, визначає їхні екстремальні значення, встановлює функціональні залежності тощо, що дає змогу складати й розв’язувати прикладні обчислювальні й експериментальні задачі. Розв’язування задач, імітація природних процесів або ідеалізованих задачних ситуацій здійснюється в різноманітних цифрових навчальних середовищах: «Interactive Physics», розроблена американською фірмою MSC Working Knowledge; «Crocodile Physics»; «GeoGebra»; «SmathStudio»; «Java-аплети» та ін. A computer model is a representation of the researched object in a certain digital environment, which combines the features of material and mental modeling. According to the educational content, such models can be conditionally divided into stationary models-schemes, multimedia models of natural phenomena and working mechanisms, interactive models-graphics, etc. Computer interactive models are diagrams, graphs, simulations of processes and experiments, tasks, the input parameters of which are set by the user, and the flow of processes is carried out on the basis of the laws of nature. Using them, the student changes the relevant parameters of the studied processes, determines their extreme values, establishes functional dependencies, etc., which makes it possible to compose and solve applied computational and experimental problems. Solving problems, simulating natural processes or idealized problem situations is carried out in various digital learning environments: "Interactive Physics", developed by the American firm MSC Working Knowledge; "Crocodile Physics"; "GeoGebra"; "SmathStudio"; "Java applets" and others. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/735008/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2023) Computer modeling in the process of solving applied problems of kinematics In: Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023) Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 243-247. |
|