Record Details

Технології індивідуалізованого навчання в умовах воєнного часу: завдання та особливості реалізації в початковій школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734987/
 
Title Технології індивідуалізованого навчання в умовах воєнного часу: завдання та особливості реалізації в початковій школі
Technologies of individualized education in wartime conditions: tasks and features of implementation in primary school
 
Creator Барановська, Олена Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description Гуманістична парадигма навчання і виховання особистості перш за все містить індивідуальний підхід до неї, розглядає індивідуалізацію навчання як обов’язкову складову процесу навчання. Аналіз основних підходів до поняття «індивідуалізація», викладених в психологічній та педагогічній літературі, дозволив розглянути його в різних ракурсах та визначити, що індивідуалізація здійснюється у двох напрямах: дидактичному (система дій учня та вчителя, яка б задовольняла інтереси учня; комплекс форм, методів, способів, засобів як основи впливу на особистість дитини) та психологічному (урахування здібностей, психічних особливостей індивіда, які впливають на процес і результат, обумовлюють наслідки навчання).
The humanistic paradigm of training and education of the individual first of all includes an individual approach to it, considers the individualization of training as a mandatory component of the training process. The analysis of the main approaches to the concept of "individualization" presented in the psychological and pedagogical literature made it possible to consider it from different angles and to determine that individualization is carried out in two directions: didactic (a system of actions of the pupils and teacher that would satisfy the interests of the pupil; a complex of forms, methods , methods, means as the basis of influence on the child's personality) and psychological (taking into account the abilities, mental characteristics of the individual, which influence the process and result, determine the consequences of education).
 
Publisher Запорізький національний університет
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734987/1/2023_%D0%97%D0%9D%D0%A3_%D0%B7%D0%B1_29-31.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511 <http://orcid.org/0000-0002-0788-8511>) (2023) Technologies of individualized education in wartime conditions: tasks and features of implementation in primary school In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2023 року, м. Запоріжжя) Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Україна, pp. 29-31.