Record Details

Використання технологій віртуальної реальності у підготовці майбутніх техніків-програмістів у закладах передвищої освіти: понятійно-термінологічний апарат

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734722/
https://lib.iitta.gov.ua/733433/
 
Title Використання технологій віртуальної реальності у підготовці майбутніх техніків-програмістів у закладах передвищої освіти: понятійно-термінологічний апарат
The use of virtual reality technologies in the training of future programmer technicians in institutions of higher education: conceptual and terminological apparatus
 
Creator Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
Сідорко, М.М.
 
Subject 004.75 Distributed processing systems
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У публікації розглянуто понятійно-термінологічний апарат щодо використання технологій віртуальної реальності у підготовці майбутніх техніків-програмістів у закладах передвищої освіти. Дослідження проблеми використання технологій віртуальної реальності у підготовці майбутніх техніків-програмістів у закладах передвищої освіти потребує аналізу базових понять «віртуальна реальність», «доповнена реальність», «змішана реальність», «віртуальність», «імерсивні технології», «віддалене навчання», «дистанційне навчання», «віртуальні технології», «віртуальне навчальне середовище», «освітнє середовище», «віртуалізація», «цифровізація», «онлайн сервіси», «кіберфізичний простір», «цифрова освіта», «цифрові технології», «інноваційні технології», «віртуалізація».
The publication examines the conceptual and terminological apparatus regarding the use of virtual reality technologies in the training of future programmer technicians in institutions of higher education. The study of the problem of using virtual reality technologies in the training of future programmer technicians in institutions of higher education requires an analysis of the basic concepts of "virtual reality", "augmented reality", "mixed reality", "virtuality", "immersive technologies", "distance learning", "distance learning", "virtual technologies", "virtual learning environment", "educational environment", "virtualization", "digitalization", "online services", "cyber-physical space", "digital education", "digital technologies", "innovative technologies", "virtualization".
 
Publisher ІЦО НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734722/1/%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA%2C%20%D0%A1%D1%96%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%BE_%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%97%202.022-16-18.pdf
- Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>) and Сідорко, М.М. (orcid.org/0000-0003-2513-127X <http://orcid.org/0000-0003-2513-127X>) (2022) The use of virtual reality technologies in the training of future programmer technicians in institutions of higher education: conceptual and terminological apparatus In: Звітна науково-практична конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 16-18.