Record Details

Компетентнісно орієнтований проєкт

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734575/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/
 
Title Компетентнісно орієнтований проєкт
Competence-oriented project
 
Creator Козленко, О. Г.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Відмінність між природничо-науковою функціональною грамотністю за термінологією PISA і компетентністю в галузі природничих наук, техніки і технологій полягає в тім, що дослідження PISA базується на аналізі ситуацій за їхніми описами і моделями, в той час як компетентність потребує аналізу саме реальних ситуацій повсякденного життя. Формування компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій потребує специфічної організації проєктної діяльності, яка розбудовується як дослідження реальних ситуацій задля вирішення проблем повсякдення на основі методології наукового дослідження. Компетентністно орієнтовані проєкти дозволяють опрацьовувати ситуації реального світу в дослідницьких проєктах.
The difference between natural and scientific functional literacy according to PISA terminology and competence in the field of sciences, engineering and technology is that the PISA study is based on the analysis of situations according to their descriptions and models, while competence requires the analysis of real situations of everyday life. Competence-oriented projects allow working out real-world situations in research projects.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734575/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%202%20%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96-137-138.pdf
- Козленко, О. Г. (orcid.org/0000-0003-3271-9231 <http://orcid.org/0000-0003-3271-9231>) (2022) Competence-oriented project In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 137-138. ISBN 978-966-644-627-8