Формування природничо-наукової компетентності учнів гімназії в освітньому процесі з біології і хімії. Найістотніші наукові результати проведеного дослідження
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/734572/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/ |
|
Title |
Формування природничо-наукової компетентності учнів гімназії в освітньому процесі з біології і хімії. Найістотніші наукові результати проведеного дослідження
Formation of natural and scientific competence of gymnasium students in the educational process of biology and chemistry. The most important scientific results of the conducted research |
|
Creator |
Коршевнюк, Т. В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 54 Chemistry. 57 Biological sciences in general |
|
Description |
Подано результати аналізу стану проблеми формування природничо-наукової компетентності учнів гімназії в теорії й практиці навчання біології і хімії.
The article presents the results of the analysis of the problem of forming the natural science competence of gymnasium students in the theory and practice of teaching biology and chemistry. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/734572/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%202%20%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96-133-134.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (orcid.org/0000-0003-0430-5808 <http://orcid.org/0000-0003-0430-5808>) (2022) Formation of natural and scientific competence of gymnasium students in the educational process of biology and chemistry. The most important scientific results of the conducted research In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 133-134. ISBN 978-966-644-627-8 |
|