Record Details

Використання субмоделі управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/720875/
http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/11_40_2020/social/Bulletin_11_40_Social_and_behavioral_sciences_Popovich.pdf
 
Title Використання субмоделі управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти
Использование субмодели управления ресурсным обеспечением опорных учебных заведений
Using the submodel of managing resources of basic educational institutions
 
Creator Попович, Л.М.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто особливості використання субмоделі управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти. Обґрунтовано доцільність звернути увагу керівників на специфічні особливості управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти та їх філій з метою ефективного управління. Подано авторське бачення поняття «управління ресурсним забезпеченням» опорного закладу освіти: як матеріально‐технічне (обладнання класів, майстерень, спортивних залів, інших кімнат); фінансово‐економічне (облік і раціональне використання коштів на основі кошторису, ведення статистичної та бухгалтерської звітності); кадрове (підбір кадрів, діагностика якісного складу педагогічного персоналу та формування системи підвищення кваліфікації, курсова перепідготовка, самоосвітня діяльність педагогічних працівників, наставництво, стажування, консультування); науково‐методичне (придбання та створення науково‐методичних посібників, підручників, програм професійного та індивідуального розвитку, організація різнорівневої науково‐методичної роботи з педагогічними кадрами); інформаційно‐комунікаційне (придбання та використання комп’ютерної та оргтехніки, програмного забезпечення, створення системи спілкування на сайтах, блогах, вайбер‐групах, електронного документообігу у закладі освіти та його філіях); господарське забезпечення (придбання та обслуговування господарської техніки, шкільних автобусів, легкових автомобілів, іншої техніки та інвентарю). Керівникам рекомендовано створити власні моделі управління ресурсним забезпеченням опорного закладу та його філій.
В статье рассмотрены особенности использования субмодели управления ресурсным обеспечением опорных учебных учреждений. Обоснована целесообразность обратить внимание руководителей на специфические особенности управления ресурсным обеспечением опорных учебных учреждений и их филиалов с целью эффективного управления. Представлено авторское видение понятия «управление ресурсным обеспечением» опорного учебного учреждения: как материально‐ техническое (оборудование классов, мастерских, спортивных залов, других комнат) финансово‐экономическое (учет и рациональное использование средств на основе сметы, ведение статистической и бухгалтерской отчетности); кадровое (подбор кадров, диагностика качественного состава педагогического персонала и формирования системы повышения квалификации, курсовая переподготовка, самообразовательная деятельность педагогов, наставничество, стажировки, консультирование); научно‐методическое (приобретение и создание научно‐методических пособий, учебников, программ профессионального и личного развития, организация разноуровневой научно‐методической работы с педагогическими кадрами); информационно‐коммуникационное (приобретение и использование компьютерной и оргтехники, программного обеспечения, создание системы общения на сайтах, в блогах, вайбер‐ группах, создание электронного документооборота в учебном учреждении и его филиалах); хозяйственное обеспечение (приобретение обслуживание х и озяйственной техники, школьных автобусов, легковых автомобилей, другой техники, инвентаря). Руководителям рекомендуется создать собственные модели управления ресу ср ным обеспечением опорного учебного учреждения и его филиалов.
The article deals with the peculiarities of using the resource management submodel of basic educational institutions. It is reasonable to draw attention of the heads of educational establishments to the specific features of resource management of educational establishments and their branches for the purpose of their effective management. The author's vision of the concept of «resource management» of the basic educational establishment is presented: as material and technical (material and technical base of the educational establishment: equipmentfor classrooms, workshops, gyms, other rooms); financial and economic (accounting and rational use of funds on the basis of estimates, maintaining statistical and accounting reports); personnel (recruitment, diagnostics of qualitative composition of teaching staff and formation of advanced training system, course retraining, self‐educational activity of teaching staff, mentoring, internship, counselling;) scientific and methodological (acquisition and creation of scientific and methodological manuals, textbooks and programs for individuals), organization of multilevel scientific and methodological work with pedagogical staff); information and communication (acquisition and use of computer and office equipment, software, creation of communication system on websites, in blogs and cyber‐groups, creation of electronic documents circulation in the educational establishment and its branches), economic support (purchase and maintenance of household appliances, school buses, cars, other equipment and household equipment) etc. It is recommended for managers to create their own models of resource support management for basic educational institutions and its affiliates.
 
Publisher Атопол Груп
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/720875/1/Bulletin_11_40_Social_and_behavioral_sciences_Popovich.pdf
- Попович, Л.М. (orcid.org/0000-0001-8231-8124 <http://orcid.org/0000-0001-8231-8124>) (2020) Using the submodel of managing resources of basic educational institutions Вісник післядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки», 11 (40). pp. 127-143. ISSN 2522-9931