Record Details

Напрями психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731178/
https://www.eeda.sk/dok/publikacie/ostatne/2020-rocenka-ukrajinsko-slovenska.pdf#page=71
 
Title Напрями психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти
Directions of psychological support of children with special needs in general educational institution
 
Creator Матвєєва, О.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Одним з основних принципів міжнародних стандартів є право дітей з особливими потребами на інтеграцію в суспільство, основою чого є забезпечення таким дітям доступу до якісної освіти. Автором розкрито питання специфіки організації психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено основні напрями психологічного супроводу дітей з особливими потребами у закладі загальної середньої освіти. Визначено суть та зміст поняття «психологічний супровід» як цілісного процесу, а також його основні етапи та компоненти. Акцентовано увагу на спільні напрями психокорекції для дітей з різними типами дизонтогенеза в умовах інтегрованого навчання та успішні умови психокорекційної роботи.
One of the basic principles of international standards is the right of children with special needs to integrate into society, the basis of which is to ensure that such children have access to quality education. The article deals with the specifics of the organization of psychological support for children with special needs in inclusive education. The article reveals the main directions of psychological support for children with special needs in general educational institution. The scientific work defines the essence and content of the concept of «psychological support» as a holistic process, its main stages and components. The author defines common directions of psychocorrection for children with different types of dysontogenesis in terms of integrated learning and successful conditions of psychocorrective work.
 
Publisher European institute of further education
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731178/1/%D0%9D%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Матвєєва, О.В. (orcid.org/0000-0002-3935-897X <http://orcid.org/0000-0002-3935-897X>) (2020) Directions of psychological support of children with special needs in general educational institution Рочник українсько-словацький. pp. 71-80. ISSN 978-80-89926-13-8