Record Details

Approaches to the using of virtual reality learning environment for general school

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734492/
https://ito.vspu.net/konferenc/konf_digital_education/2022/Soroko.pdf
 
Title Approaches to the using of virtual reality learning environment for general school
Підходи до використання навчального середовища віртуальної реальності для загальної школи
 
Creator Soroko, Nataliia
 
Subject 004.94 Simulation
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description The article is devoted to approaches to the use of virtual educational environment in general education institutions. The aim of the study is to identify the main approaches to the use of virtual educational environment in secondary school. A virtual learning environment is a powerful way to improve on-demand education in a secondary school. The main approaches to the use of virtual learning environment in the educational process are inquiry-based approach, problem-based learning, blended learning, flipped learning, mobile learning. It is important to choose students' virtual reality tools, write instructions for them, clearly explain the tasks of their use, advising students if they do not understand the use of tools. Prospects for further research are the creation of guidelines for the implementation of these approaches in the educational process using a virtual educational environment.
Стаття присвячена підходам щодо використання віртуального освітнього середовища у закладах загальної освіти. Метою дослідження є виокремлення основних підходів використання віртуального освітнього середовища в загальноосвітній школі. Зроблені висновки, що Віртуальне навчальне середовище – це потужний спосіб покращити навчання на вимогу в середній школі. Основними підходами до використання віртуального навчального середовища в освітньому процесі є запитальний підхід, проблемне навчання, змішане навчання, перевернуто навчання, мобільне навчання. Важливо вибрати інструменти віртуальної реальності учнів, написати до них інструкції, чітко пояснити завдання їх використання, порадивши учням, якщо вони не розуміють використання інструментів. Перспективами подальших досліджень є створення методичних рекомендацій щодо реалізації цих підходів у навчально-виховному процесі з використанням віртуального освітнього середовища.
 
Publisher Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734492/1/Soroko_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
- Soroko, Nataliia (orcid.org/0000-0002-9189-6564 <http://orcid.org/0000-0002-9189-6564>) (2022) Approaches to the using of virtual reality learning environment for general school In: Матеріали всеукраїнської вебконференції «Теорія і практика цифрового навчання в сучасних закладах освіти» (присвячується 110-річчю Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського) Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця, Україна.