STUDENT ENGAGEMENT, CHALLENGES AND COPING MECHANISMS IN HIGH SCHOOL ONLINE DISTANCE LEARNING DURING COVID-19 PANDEMIC
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
STUDENT ENGAGEMENT, CHALLENGES AND COPING MECHANISMS IN HIGH SCHOOL ONLINE DISTANCE LEARNING DURING COVID-19 PANDEMIC
ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ, ПРОБЛЕМИ ТА МЕХАНІЗМИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ОНЛАЙН НАВЧАННІ В СТАРШІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 |
|
Creator |
Maypa, Aurielle Lisa Z.
Marcial, Dave E. Montemayor, Jade O. |
|
Subject |
eLearning
ICT in education online distance learning challenges online distance learning coping learning management system virtual classroom student disengagement електронне навчання ІКТ в освіті виклики дистанційного онлайн навчання дистанційне онлайн навчання система управління навчанням залучення студентів віртуальний клас |
|
Description |
Most educational institutions made sure that instruction was uninterrupted at the start of the COVID-19 pandemic. As a flexible learning method, most schools chose online distance learning (ODL). Consequently, the Internet is among the many tools that ensures continuity in teaching and learning. Many schools have adopted ODL using their learning management system (LMS). However, schools are challenged in attaining the expected engagement among students. Students must cope with the new learning environment wherein they are physically separated from teachers and peers. This research aims to assess the engagement of senior high school in the ODL environment. Specifically, it describes the respondent’s engagement profile, preferred learning resources and activities, and challenges faced in ODL. Student logs from the university LMS during the second semester of 2020 – 2021 were utilized for engagement profiling. On the other hand, an online survey was conducted among 424 students to gather their preferred learning resources, activities, and challenges experienced in ODL. Results show that assignments and files are the most common resources used during the ODL. It shows that attendance and quizzes are what students often visit. Quiz and Wiki are where students spend their time. The result indicates that Slideshows and PDF or MS word materials are the most preferred learning materials. The Lesson is the most preferred learning activity, and students perceived that this activity is the most useful in the ODL. Lack of motivation or confidence earned the highest mean of 3.49, described as “every time.” Heavy workload, procrastination, lack of interaction, and technical issues are rated “every time,” showing that respondents are heavily challenged. In terms of coping, the result indicates that daily login and breaking down responsibilities were the most common mechanism. Communicating with the teachers yielded the lowest coping mean. The study concludes that engaging students in online distance learning are very challenging, especially when learners are not ready. Preferences in terms of learning resources and activities are multi-faceted. There is a need to improve the variation of asynchronous activities like interactive multimedia, such as gamification.
На початку пандемії COVID-19 більшість навчальних закладів подбали про безперервність навчання. Дистанційне онлайн навчання (ДОН) (Online Distance Learning – ODL) як гнучкий метод було обрано більшістю шкіл. Інтернет є одним з багатьох інструментів, які забезпечують безперервність викладання та навчання. Багато шкіл впровадили ДОН (ODL), використовуючи власну систему управління навчанням (СУН) (Learning Management System – LMS). Однак школам важко залучити очікувану кількість студентів, які повинні справлятися з новим навчальним середовищем, де вони фізично відокремлені від учителів і однолітків. Представлене дослідження має на меті оцінити залучення студентів старшої школи до середовища ДОН (ODL). Зокрема в дослідженні надається профіль респондента, який має бути залучений, рекомендовані навчальні ресурси і види діяльності, а також визначені проблеми, які виникають під час здійснення ДОН (ODL). Для створення профілів були використанні реєстраційні дані студентів із СУН (LMS) університету за період другого семестру 2020 – 2021 років. Крім цього, було проведено онлайн опитування серед 424 студентів. які відповіли на питання щодо більш цікавих для них навчальних ресурсів, видів діяльності та проблем, з якими вони стикаються під час проведення ДОН (ODL). Результати дослідження показують, що найбільш поширеними навчальними ресурсами під час ДОН (ODL) є поставлені завдання і файли, що надаються, а також те, що студенти часто використовують вікторини, найбільш популярними серед яких є Quiz і Wiki. Крім цього, навчальними матеріалами, які найчастіше використовують, є слайд-шоу та матеріали у форматі PDF або MS Word. Найбільш прийнятним видом навчальної діяльності студенти визнали урок, зазначивши його найбільшу користь під час ДОН (ODL). Брак мотивації або впевненості з позначкою «кожного разу» було оцінено студентами середнім балом 3,49. Велике навантаження, зволікання, відсутність взаємодії та технічні проблеми оцінюються як «кожного разу», що свідчить про те, що респонденти стикаються з великими труднощами. Під час дослідження було визначено, що найпоширенішим механізмом для подолання проблем був щоденний вхід і розподіл обов’язків, а найнижчим рівнем – спілкування з учителями. Отже, залучити до онлайн навчання непідготовлених до нього студентів дуже складно. Існує надто великий спектр навчальних ресурсів і діяльності, до яких прихильні студенти, а також потреба покращити різноманітність асинхронних дій, таких як інтерактивні мультимедіа, наприклад, гейміфікація. |
|
Publisher |
Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2023-02-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Peer-reviewed Article рецензируемая статья рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5148
10.33407/itlt.v93i1.5148 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol. 93 No. 1 (2023); 1-13
Информационные технологии и средства обучения; Том 93 № 1 (2023); 1-13 Інформаційні технології і засоби навчання; Том 93 № 1 (2023); 1-13 Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 93 ##issue.no## 1 (2023); 1-13 2076-8184 10.33407/itlt.v93i1 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5148/2101
|
|
Rights |
Copyright (c) 2023 Оріель Ліза З. Майпа, Дейв Е. Марсіаль, Джейд О. Монтемайор
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|