Record Details

THE ACCEPTANCE OF AN EDUCATIONAL INTEGRATED DEVELOPMENT ENVIRONMENT TO LEARN PROGRAMMING FUNDAMENTALS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE ACCEPTANCE OF AN EDUCATIONAL INTEGRATED DEVELOPMENT ENVIRONMENT TO LEARN PROGRAMMING FUNDAMENTALS
ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОГО ІНТЕГРОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗРОБКИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ
 
Creator Noor, Nor Farahwahida Mohd
Saad, Aslina
Ibrahim, Abu Bakar
Noor, Norashady Mohd
 
Subject IDE
educational software
usability
programming
Інтегроване Середовище Розробки (ІСР)
освітнє програмне забезпечення
зручність використання
програмування
 
Description Programming is an important course for any IT or engineering-related course. However, previous research shows that students face difficulties in learning programming due to its abstract concepts. This study aims to evaluate the acceptance of a developed Integrated Development Environment (IDE), namely C-SOLVIS which is a web-based application that specifically intends to facilitate the teaching and learning of the C programming fundamentals in Malaysian tertiary education. The C-SOLVIS integrates problem-solving into a program development environment for the C language. The goal is to guide the users in problem-solving and help them write C programs based on problem-solving algorithms. The Rapid Application Development (RAD) Model was employed in the C-SOLVIS development process. Based on this model, the requirement planning phase was carried out through the triangulation technique by applying qualitative approaches comprising a literature review supported by semi-structured interviews, document reviews, and content validation by expert programming lecturers. Subsequently, the design of the application was accomplished through the iterative prototyping process which was then followed by the application construction. Then, the C-SOLVIS is deployed to be used by several programming lecturers to evaluate its usability by adopting a quantitative method using the System Usability Scale (SUS) questionnaire. The study has discovered several suitable techniques and designs for the problem-solving and program development environment. For the problem-solving environment, the Computational Thinking (CT) concepts were applied which were supported by the Input-Process-Output (IPO) Model through Scientific Instructions and Inquiries. Meanwhile, the program development environment was designed and developed based on frame-based programming using a set of developed Code Patterns. The C-SOLVIS evaluation using the SUS instrument has yielded a SUS mean score of 86.07. This score is interpreted by SUS as an A grade that indicates C-SOLVIS as a highly usable application and thus is accepted for C programming learning. Hence, the development process of the C-SOLVIS can be used as a guideline for educational software development, especially in the field of programming education.
Програмування є важливим предметом для будь-якого навчального курсу, пов’язаного з ІТ або інженерією. Попередні дослідження демонструють, що через абстрактні поняття в учнів виникають труднощі під час навчання програмуванню. Метою представленого дослідження є оцінювання прийнятності розробленого Інтегрованого Середовища Розробки (IСР) (Integrated Development Environment – IDE), а саме C-SOLVIS – вебдодатку, який має полегшити процес викладання та вивчення основ програмування мовою C у закладах вищої освіти Малайзії. C-SOLVIS інтегрує прийняття рішень у середовище розвитку програм мовою С, маючи на меті спрямовувати користувачів під час прийняття рішень і написання програми мовою C на основі алгоритмів розв’язування задач. Під час розробки C-SOLVIS використовувалась Модель Швидкої Розробки Додатків (ШРД) (Rapid Application Development – RAD). На основі цієї моделі фаза планування вимог була здійснена за допомогою техніки тріангуляції із застосуванням якісних підходів, які передбачають огляд літератури, підкріплений напівструктурованими інтерв’ю, оглядами документів і перевіркою змісту лекторами-експертами з програмування. Згодом дизайн додатка здійснювався через ітеративний процес прототипування з подальшим створенням програми. Після цього C-SOLVIS було використано декількома викладачами з програмування, які оцінили зручність його використання за допомогою кількісного методу шляхом опитування за Шкалою Зручності Використання Системи (ШЗВС) (System Usability Scale – (SUS). Під час дослідження було виявлено декілька зручних методів і схем, відповідних середовищу програмування і розробки програм. Для середовища програмування було застосовано концепції Обчислювального Мислення (ОМ) (Computational Thinking – (CT), які підтримувалися моделлю «Вхід-Процес-Вихід» (Input-Proсess-Output (IPO) Model) з використанням наукових інструкцій та запитів. Середовище розробки програм було створено на основі фреймової моделі програмування з використанням набору розроблених шаблонів коду. C-SOLVIS був оцінений за допомогою інструменту ШЗВС (SUS) з середнім балом ШЗВС (SUS) 86,07, що інтерпретується ШЗВС (SUS) як оцінка A і вказує на те, що C-SOLVIS є дуже зручним додатком, прийнятним для вивчення програмування на C. Тож процес розробки C-SOLVIS може бути використано як керівництво для розробки освітнього програмного забезпечення, особливо в навчанні програмуванню.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2023-02-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5102
10.33407/itlt.v93i1.5102
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 93 No. 1 (2023); 135-151
Информационные технологии и средства обучения; Том 93 № 1 (2023); 135-151
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 93 № 1 (2023); 135-151
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 93 ##issue.no## 1 (2023); 135-151
2076-8184
10.33407/itlt.v93i1
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5102/2105
 
Rights Copyright (c) 2023 Нор Фарахвахіда Мохд Нур, Асліна Саад, Абу Бакар Ібрагім, Норашаді Мохд Нур
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0