Record Details

Державно-приватне партнерство у сфері професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734199/
https://undip.org.ua/library/strong-pedahohichna-komparatyvistyka-i-mizhnarodna-br-osvita-nbsp-strong-strong-2022-vyklyky-i-perspektyvy-v-umovakh-turbulentnosti-svitu-strong/
 
Title Державно-приватне партнерство у сфері професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу
Public-private partnershipі in vocational education and training in the countries of the European Union
 
Creator Радкевич, В.О.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Найважливішою умовою конкурентоздатності нашої держави на світовому ринку це наявність високоосвіченого й професійно компетентного потенціалу. У цьому контексті значна роль відводиться професійній освіті, метою якої є підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікацій фахівців відповідно до запитів суспільства і промислово-інноваційного розвитку економіки. З іншого боку, особливо в умовах воєнного стану, зумовлюється необхідність розширення спільної відповідальності державних та місцевих органів влади, соціальних партнерів, бізнесу, провайдерів професійної освіти, дослідницьких та громадських організацій тощо за забезпечення якості професійної освіти, збереження її фінансування, гарантування ефективності та справедливості розподілу ресурсів тощо. Відповідно актуалізується вплив державно-приватного партнерства на розвиток професійної освіти шляхом збільшенні прикладів спільних дій державного та приватного секторів у вдосконаленні професійної підготовки кваліфікованих робітників, технологій управління закладами професійної освіти з урахуванням прогресивного зарубіжного досвіду.
The most important condition for the competitiveness of our country in the world market is the availability of highly educated and professionally competent potential. In this context, a significant role is assigned to vocational education and training, the purpose of which is the training, retraining and improvement of the qualifications of specialists in accordance with the demands of society and the industrial and innovative development of the economy. On the other hand, especially in the conditions of martial law, there is a need to expand the joint responsibility of state and local authorities, social partners, business, providers of professional education, research and public organizations, etc. for ensuring the quality of professional education, preserving its funding, guaranteeing the efficiency and fairness of distribution resources, etc. Accordingly, the impact of public-private partnerships on the development of vocational education and training is actualized by increasing examples of joint actions of the public and private sectors in improving professional training of qualified workers, management technologies of VET institutions, taking into account progressive foreign experience.
 
Publisher Крок
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734199/1/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9F%D0%9A_2022.pdf
- Радкевич, В.О. (orcid.org/0000-0002-9233-5718 <http://orcid.org/0000-0002-9233-5718>) (2022) Public-private partnershipі in vocational education and training in the countries of the European Union In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 226-229. ISBN 978-617-692-729-7