Record Details

Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аналіз

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733977/
https://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=32994
 
Title Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аналіз
Conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine (1991–2017): historical and source-based analysis
 
Creator Березівська, Лариса Дмитрівна
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
02 Бібліотечна справа
374 Education and training out of school. Further education
 
Description У тезах представлено історико-джерелознавчий аналіз концептуальних засад реформування змісту загальної середньої освіти в Україні протягом 1991–2017 рр.
The abstract examines the historical and source-based analysis of the conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine during 1991–2017.
 
Publisher ТВОРИ
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733977/1/abstracts_collection_2022-33-35.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>) (2022) Conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine (1991–2017): historical and source-based analysis In: Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки України в умовах воєнного стану : матеріали звіт. наук.-практ. конф. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 20 грудня 2022 р., Київ ТВОРИ, м. Вінниця, Україна, pp. 32-34. ISBN 978-617-552-242-4