Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аналіз
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/733977/
https://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=32994 |
|
Title |
Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аналіз
Conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine (1991–2017): historical and source-based analysis |
|
Creator |
Березівська, Лариса Дмитрівна
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
02 Бібліотечна справа 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У тезах представлено історико-джерелознавчий аналіз концептуальних засад реформування змісту загальної середньої освіти в Україні протягом 1991–2017 рр.
The abstract examines the historical and source-based analysis of the conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine during 1991–2017. |
|
Publisher |
ТВОРИ
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/733977/1/abstracts_collection_2022-33-35.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>) (2022) Conceptual principles of reforming the content of general secondary education in Ukraine (1991–2017): historical and source-based analysis In: Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки України в умовах воєнного стану : матеріали звіт. наук.-практ. конф. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 20 грудня 2022 р., Київ ТВОРИ, м. Вінниця, Україна, pp. 32-34. ISBN 978-617-552-242-4 |
|