Record Details

Державно-громадське управління закладами загальної середньої освіти на засадах партнерської взаємодії. Найістотніші наукові результати, досягнуті в ході проведення дослідження у 2022 році

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733951/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/
 
Title Державно-громадське управління закладами загальної середньої освіти на засадах партнерської взаємодії. Найістотніші наукові результати, досягнуті в ході проведення дослідження у 2022 році
Public administration of general secondary education institutions on the basis of partnership. The most significant scientific results achieved during the research in 2022
 
Creator Онаць, Олена Миколаївна
Калініна, Л.М.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description Проаналізовано найістотніші результати, досягнуті в ході проведення дослідження у 2022 році.
The most significant results achieved during the study in 2022 are analyzed.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733951/1/%D0%90%D0%BD.%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%202022%20%D1%80%D1%96%D0%BA_%D0%9E.%D0%9C.%20%D0%9E%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%8C_%D0%9B.%D0%9C.%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) and Калініна, Л.М. (orcid.org/0000-0003-0534-6089 <http://orcid.org/0000-0003-0534-6089>) (2022) Public administration of general secondary education institutions on the basis of partnership. The most significant scientific results achieved during the research in 2022 In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 177-179. ISBN 978-966-644-627-8