Методичний ресурс для реалізації технологій оцінювання навчальних досягнень учнів: результати впровадження в освітню практику
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/733919/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/ |
|
Title |
Методичний ресурс для реалізації технологій оцінювання навчальних досягнень учнів: результати впровадження в освітню практику
A methodical resource for the implementation of technologies for assessing students' educational achievements: the results of implementation in educational practice |
|
Creator |
Петрук, Оксана Миколаївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В публікації представлено результати впровадження методичного ресурсу для реалізації технологій оцінювання навчальних досягнень молодших школярів в освітню практику.
The publication presents the results of the implementation of a methodical resource for the implementation of technologies for evaluating the educational achievements of junior high school students in educational practice. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/733919/1/%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%202022%20%D1%80%D1%96%D0%BA_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA_28-29.pdf
- Петрук, Оксана Миколаївна (orcid.org/0000-0001-5964-0676 <http://orcid.org/0000-0001-5964-0676>) (2022) A methodical resource for the implementation of technologies for assessing students' educational achievements: the results of implementation in educational practice In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 28-29. ISBN 978-966-644-627-8 |
|