Record Details

Дидактичні засади індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти: методологія дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733900/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/
 
Title Дидактичні засади індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти: методологія дослідження
Didactic foundations of individualization of instruction amid blended learning in general secondary education institutions: research methodology
 
Creator Арістова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Авторкою визначено сукупність методологічних підходів, реалізація положень яких має стати методологічною основою вивчення проблеми індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.
The authors identifies methodological approaches whose main ideas should become the methodological basis for investigating problems of individualization of instruction amid blended learning in general secondary education institutions.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733900/1/Aristova_Anotovani_2021-31-33.pdf
- Арістова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-0943-8039 <http://orcid.org/0000-0002-0943-8039>) (2021) Didactic foundations of individualization of instruction amid blended learning in general secondary education institutions: research methodology In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 31-33. ISBN 978-966-644-606-3