Record Details

Дидактичні засади індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти: старша профільна школа

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733899/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/
 
Title Дидактичні засади індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти: старша профільна школа
Didactic foundations of individualization of instruction amid blended-learning in general secondary education institutions: senior profession-oriented schools
 
Creator Арістова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Авторкою теоретично обґрунтовано дидактичні засади індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти: старша профільна школа.
The author theoretically substantiates didactic foundations of individualization of instruction amid blended-learning in general secondary education institutions: senior profession-oriented schools.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733899/1/%D0%90%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%202022%20%D1%80%D1%96%D0%BA-80-81.pdf
- Арістова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-0943-8039 <http://orcid.org/0000-0002-0943-8039>) (2022) Didactic foundations of individualization of instruction amid blended-learning in general secondary education institutions: senior profession-oriented schools In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 80-81. ISBN 978-966-644-627-8