Record Details

Орієнтири політики ЄС у галузі справедливості в освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733882/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/
 
Title Орієнтири політики ЄС у галузі справедливості в освіті
EU policy guidelines for equity in education
 
Creator Локшина, Олена Ігорівна
 
Subject 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
 
Description Констатовано, що освіта країн ЄС стикається з викликом забезпечення справедливості освіти, що актуалізує розбудову політики у цій галузі. Засадничим принципом організації справедливої освіти у документах ЄС визначено відокремлення соціального, економічного та культурного статусу, етнічного та расового походження від освітнього рівня та досягнень. Зроблено висновок, що інклюзивна освіта і навчання, а також просування європейського виміру в навчанні та екологічної стійкості задля підтримання руху до більш зеленої та стійкої Європи, включаючи розвиток компетентностей, позиціонуються як інструменти формування спільних цінностей, створення і підтримки згуртованого європейського суспільства, що сприяє сталому зростанню.
It is stated that education in the EU countries faces the challenge of ensuring equity, which actualizes the development of policy in this area. The fundamental principle of equitable education in EU documents is the separation of social, economic and cultural status, ethnic and racial origin from educational levels and achievements. It is concluded that inclusive education and training, as well as the promotion of the European dimension in learning and environmental sustainability to support the movement towards a greener and more sustainable Europe, including the development of competencies, are positioned as tools for the formation of common values, the creation and maintenance of a cohesive European society that promotes sustainable growth.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733882/1/%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%202022%20%D1%80%D1%96%D0%BA%20%281%29.pdf
- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171 <http://orcid.org/0000-0001-5097-9171>) (2022) EU policy guidelines for equity in education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 70-71. ISBN 978-966-644-627-8