Record Details

Нові підходи до оцінки особливих освітніх потреб (поради щодо заповнення висновку ІРЦ для дітей з порушеннями слуху)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733611/
 
Title Нові підходи до оцінки особливих освітніх потреб (поради щодо заповнення висновку ІРЦ для дітей з порушеннями слуху)
New approaches to the assessment of special educational needs (advice on filling out the conclusion of the IRC for children with hearing impairments)
 
Creator Литовченко, С.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Сьогодні кожен на своєму робочому місці наближає перемогу та мир. Освіта має виняткове значення. Діти, які потребують особливої підтримки, мають отримувати необхідні освітні послуги, що є вкрай важливим для їхнього розвитку, забезпечення рівного доступу до освіти. В умовах війни фахівці Інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей, метою якої є «визначення освітніх труднощів / особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо модифікації чи адаптації освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг» (Положення про інклюзивно-ресурсний центр, 2017). Поряд із наданням корекійно-розвивальних послуг, консультуванням педагогів та батьків, здійсненням просвітницької діяльності, це один із ключових та важливих напрямів роботи. Адже ІРЦ є першою ланкою у визначенні індивідуальної траєкторії здобуття освіти дитиною з особливими освітніми потребами, стратегій необхідного супроводу та підтримки.
Today, everyone is bringing victory and peace closer to their workplace. Education is of utmost importance. Children who need special support should receive the necessary educational services, which is extremely important for their development, ensuring equal access to education. In the conditions of war, specialists of Inclusive Resource Centers (IRCs) conduct a comprehensive psychological and pedagogical assessment of children's development, the purpose of which is to "identify educational difficulties / special educational needs of the child, develop recommendations for modification or adaptation of the educational program, organization of the educational environment, features of providing psychological pedagogical, correctional and developmental services" (Regulations on the inclusive resource center, 2017). Along with the provision of correctional and developmental services, counseling of teachers and parents, implementation of educational activities, this is one of the key and important areas of work. After all, the IRC is the first link in determining the individual educational trajectory of a child with special educational needs, strategies for the necessary accompaniment and support.
 
Publisher Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733611/1/%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20VI%D0%86%D0%86%20%D0%9Ci%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%20%2823.11.2022%29-115-118.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>) (2022) New approaches to the assessment of special educational needs (advice on filling out the conclusion of the IRC for children with hearing impairments) In: Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (23 листопада 2022 року, м. Суми) Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 114-117.