Record Details

Вивчення художніх творів історичної тематики на уроках української літератури у 5-6 класах

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733581/
 
Title Вивчення художніх творів історичної тематики на уроках української літератури у 5-6 класах
Study of Historical Works of Art in Ukrainian Literature Classes in Grades 5-6
 
Creator Богданець-Білоскаленко, Наталія
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description Читання підлітками художньої літератури посідає важливе місце в літературній освіті сучасного школяра. Сучасна проза для дітей розмаїта жанрами та тематикою. Це біографічна, пригодницька, фантастична, реалістична та історична проза, детективи. З 2005 року поступово починає розвиватися сучасна українська історична проза для дітей – це художні твори різних жанрів, у яких відображено важливі події та постаті конкретного історичного періоду. Але подаються вони через художні образи, створені фантазією та талантом письменників.
Твори історичної тематики є цікавими для сприймання учнями (краще допомагають усвідомити ті чи ті історичні процеси, події), а тому вони повинні бути присутні у шкільній програмі та позакласному читанні, оскільки читач не тільки констатує події минулого, але й вимальовує своє ставлення до зображуваних подій, усвідомлює ланцюжки взаємозалежності між минулим і сучасним.
Reading fiction by teenagers occupies an important place in the literary Education of modern schoolchildren. Modern prose for children is diverse in genres and themes. This is biographical, adventure, fantasy, realistic and historical prose, detective stories. Since 2005, modern Ukrainian historical prose for children has been gradually developing – these are works of art of various genres that reflect important events and figures of a particular historical period. However, they are presented through artistic images created by the imagination and talent of writers.
Works of historical subjects are interesting for students’ perception (they better help to understand certain historical processes, events), and therefore they should be present in the school curriculum and extracurricular reading, since the reader not only states the events of the past, but also draws his attitude to the events depicted, understands the chains of interdependence between the past and the present.
 
Publisher Букрек
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733581/1/Text2.pdf
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018 <http://orcid.org/0000-0001-6793-8018>) (2022) Study of Historical Works of Art in Ukrainian Literature Classes in Grades 5-6 In: Історико-краєзнавчі дослідження в умовах нової української школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Букрек, м. Чернівці, Україна, pp. 24-26.