Record Details

Корекція навчальної діяльності учнів 3-4 класів у процесі формувального оцінювання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733580/
http://mdu.in.ua/Nauch/Konf/2022/zbirnik_tez_nush.pdf#page=56
 
Title Корекція навчальної діяльності учнів 3-4 класів у процесі формувального оцінювання
Correction of Educational Activities of Students in Grades 3-4 in the Process of Formative Assessment
 
Creator Богданець-Білоскаленко, Наталія
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description Можливість відстеження процесу просування учня/учениці до навчальних цілей, корекції навчального процесу на ранніх етапах, формування відповідальності учнів за якість власної навчальної діяльності, її результатів надає вчителеві саме «оцінювання для навчання». Корекція у процесі формувального оцінювання – це спільний процес. На основі результатів зворотного зв’язку вчитель корегує і свою власну діяльність для покращення процесу навчання. При запровадженні формувального оцінювання вчителю на основі аналізу своєї діяльності доцільно ставити перед собою питання щодо його ефективності. Зовнішній контроль з боку адміністрації з метою отримання інформації про якість застосування формувального оцінювання також повинен ґрунтуватися на ретельному аналізі спільної діяльності учнів і учителя відповідно до основних принципів формувального оцінювання.
The ability to track the progress of the student to Educational goals, correct the Educational Process at an early stage, form students’ responsibility for the quality of their own Educational activities, its results provides the teacher with “assessment for learning”. Correction in the Formative Evaluation Process is a collaborative process. Based on the results of feedback, the teacher also adjusts his own activities to improve the learning process. When introducing a formative assessment for a teacher based on an analysis of their activities, it is advisable to ask themselves questions about its effectiveness. External control by the administration in order to obtain information about the quality of application of formative assessment should also be based on a thorough analysis of the joint activities of students and teachers in accordance with the basic principles of formative assessment.
 
Publisher МДУ
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733580/1/Text1.pdf
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018 <http://orcid.org/0000-0001-6793-8018>) (2022) Correction of Educational Activities of Students in Grades 3-4 in the Process of Formative Assessment In: Нова українська школа: результати та перспективи: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 18 листопада 2022 року МДУ, м. Маріуполь, Україна, pp. 56-58.