Record Details

Особливості використання ERP- і CRM-систем для автоматизації управління підприємством

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733420/
http://eui.zu.edu.ua/article/view/260929
 
Title Особливості використання ERP- і CRM-систем для автоматизації управління підприємством
Peculiarities of using ERP- and CRM systems for the automation of enterprise management
 
Creator Ковпака, А. А.
Саух, І. В.
Павлова, С. І.
 
Subject 004.03 System types and characteristics
65 Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations
 
Description Дана публікація присвячена висвітленню проблеми інформатизації та автоматизації управління на підприємстві. В ході дослідження було з’ясовано, що використання інноваційних систем набуває все більшої популярності на українському ринку. Автоматизація відіграє вирішальну роль у забезпеченні показників зростання ефективності показників господарської діяльності, однак серед вітчизняних підприємств існує проблема вибору використання тієї чи іншої інформаційної системи. У даній статті характеризуються основні переваги і недоліки застосування ERP- та CRM-систем. Означено підходи до дефініцій, розкрито поняття ERP та CRM як методології ефективного планування ресурсів та системи автоматизації взаємодії з клієнтами. Здійснений порівняльний аналіз ERP- та CRM-систем. Досліджено основні функції CRM-систем, серед яких: формування єдиної інформаційної клієнтської бази; управління робочим часом; оптимізація комунікацій всередині компанії; планування продажів. Визначено місце замовника в системі управління взаємовідносинами з клієнтами. Проаналізовано основні модулі ERP-системи, а саме: фінанси, персонал, продажі, закупівлі, виробництво, логістика, обслуговування, дослідження та розробки, активи. Надано детальну характеристику функціональним рішенням при використанні системи управління ресурсами. Визначені основні інструменти ERP- та CRM-систем. В результаті проведеного аналізу сучасного ринку інформаційних систем визначено основних постачальників програмних продуктів та їх вагу в даному ринковому сегменті. Досліджено ряд програмних продуктів ERP- та CRM-систем популярних в Україні. Визначено рівень впровадження CRM-систем за галузевою структурою. Встановлено, що максимальний результат від впровадження CRM- систем можливий лише при їх впровадженні разом з інтегрованою внутрішньою ERP- системою.
This publication is devoted to the problem of informatization and automation of management at the enterprise. The study found that the use of innovative systems is becoming increasingly popular in the Ukrainian market. Automation plays a crucial role in ensuring the growth of efficiency indicators of economic activity, but among domestic enterprises, there is a problem in choosing the use of a particular information system. This article describes the main advantages and disadvantages of ERP and CRM systems. Approaches to definitions are defined, and the concepts of ERP and CRM as methodologies of effective resource planning and system of automation of interaction with clients are revealed. A comparative analysis of ERP and CRM systems is carried out. The main functions of CRM systems are studied, among which: are the formation of a single information client base; working time management; optimization of communications within the company; sales planning. The place of the customer in the customer relationship management system is determined. The main modules of the ERP system are analyzed, namely: finance, personnel, sales, procurement, production, logistics, service, research and development, and assets. A detailed description of the functional solution when using the resource management system is given. The main tools of ERP and CRM systems are identified. As a result of the analysis of the modern market of information systems the main suppliers of software products and their weight in the given market segment are defined. A number of software products of ERP and CRM systems popular in Ukraine have been studied. The level of implementation of CRM systems by industry structure is determined. It is established that the maximum result from the implementation of CRM systems is possible only when they are implemented together with the integrated internal ERP system.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2022
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733420/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%95RP-I%20CRM-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf
- Ковпака, А. А. (orcid.org/0000-0002-1913-133X <http://orcid.org/0000-0002-1913-133X>), Саух, І. В. (orcid.org/0000-0002-3812-6579 <http://orcid.org/0000-0002-3812-6579>) and Павлова, С. І. (orcid.org/0000-0001-7908-0215 <http://orcid.org/0000-0001-7908-0215>) (2022) Peculiarities of using ERP- and CRM systems for the automation of enterprise management Економіка. Управління. Інновації. ISSN 2410-3748