Маркетингова стратегія побудови навчального портфоліо Telegram
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/733327/
|
|
Title |
Маркетингова стратегія побудови навчального портфоліо Telegram
Marketing strategy of building telegram's educational portfolio Маркетинговая стратегия построения учебного портфолио в Telegram |
|
Creator |
Гуменний, О.Д.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Обґрунтовано зміст поняття «навчальне портфоліо». Відображено маркетингову стратегію навчального портфоліо в середовищі «Телеграм». Конкретизовано використання навчального портфоліо з дидактичної мети – перспективи підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців: як форми метакогнітивної самооцінки студентів; як рефлексивне навчання; як компетентнісно-орієнтоване навчання; як практико-орієнтоване навчання; як процесно-орієнтоване управління якістю навчання. Висвітлено процеси створення облікового запису «Телеграм» та інсталяції віртуального середовища для використання локалізованої в ньому мови програмування Python для кодування месенджера Telegram-бота. Уточнено поняття групи, канала і чат-бота, як обов’язкових компонентів навчального портфоліо студента.
The content of the concept of "educational portfolio" is substantiated. The marketing strategy of the educational portfolio in the Telegram environment is displayed. The use of the educational portfolio for the didactic purpose - prospects for the training of future qualified specialists: as a form of metacognitive self-assessment of students; as reflective learning; as competence-oriented training; as practice-oriented training; as a process-oriented management of the quality of education. The processes of creating a Telegram account and installing a virtual environment for using the localized Python programming language for coding the Telegram bot messenger are covered. The concepts of group, channel and chatbot as mandatory components of a student's educational portfolio have been clarified. Обосновано содержание понятия «учебное портфолио». Отражена маркетинговая стратегия учебного портфолио в среде «Телеграмм». Конкретизировано использование учебного портфолио для дидактической цели – перспективы подготовки будущих квалифицированных специалистов: как формы метакогнитивной самооценки студентов; как рефлексивное обучение; как компетентностно-ориентированное обучение; как практико-ориентированное обучение; как процессно-ориентированное управление качеством обучения. Освещены процессы создания аккаунта «Телеграмм» и установки виртуальной среды для использования локализованного в нем языка программирования Python для кодирования мессенджера Telegram-бота. Уточнены понятия группы, канала и чат-бота, как обязательных компонентов учебного портфолио студента. |
|
Publisher |
Державне інформаційно-виробниче підприємство видавництво «Педагогічна преса»
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/733327/1/Humennyi.pdf
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551 <http://orcid.org/0000-0001-6596-3551>) (2022) Marketing strategy of building telegram's educational portfolio Професійна освіта, 4. pp. 20-22. |
|