Record Details

Індивідуальний підхід до коригування навчальних досягнень молодших школярів в умовах змішаного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733292/
https://isg-konf.com/study-of-world-opinion-regarding-the-development-of-science/
 
Title Індивідуальний підхід до коригування навчальних досягнень молодших школярів в умовах змішаного навчання
An individual approach to the adjustment of educational achievements of elementary school students in the conditions of mixed education
 
Creator Шелестова, Л.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті описано переваги й недоліки змішаного навчання як ефективною формою організації навчального процесу. Також обґрунтовано необхідність розробки індивідуальних освітніх програм як дієвого засобу коригування рівня сформованості ключових компетентностей учнів.
The article describes the advantages and disadvantages of blended learning as an effective form of organizing the educational process. The need to develop individual educational programs as an effective means of adjusting the level of formation of key competences of students is also substantiated.
 
Publisher International Science Group
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733292/1/ShLV_Praga_2022.pdf
- Шелестова, Л.В. (orcid.org/0000-0002-6057-807X <http://orcid.org/0000-0002-6057-807X>) (2022) An individual approach to the adjustment of educational achievements of elementary school students in the conditions of mixed education In: The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science” (November 22-25, 2022) International Science Group, с. Prague, Czech Republic, pp. 473-477. ISBN 979-8-88831-927-7