Індивідуальний підхід до коригування навчальних досягнень молодших школярів в умовах змішаного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/733292/
https://isg-konf.com/study-of-world-opinion-regarding-the-development-of-science/ |
|
Title |
Індивідуальний підхід до коригування навчальних досягнень молодших школярів в умовах змішаного навчання
An individual approach to the adjustment of educational achievements of elementary school students in the conditions of mixed education |
|
Creator |
Шелестова, Л.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті описано переваги й недоліки змішаного навчання як ефективною формою організації навчального процесу. Також обґрунтовано необхідність розробки індивідуальних освітніх програм як дієвого засобу коригування рівня сформованості ключових компетентностей учнів.
The article describes the advantages and disadvantages of blended learning as an effective form of organizing the educational process. The need to develop individual educational programs as an effective means of adjusting the level of formation of key competences of students is also substantiated. |
|
Publisher |
International Science Group
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/733292/1/ShLV_Praga_2022.pdf
- Шелестова, Л.В. (orcid.org/0000-0002-6057-807X <http://orcid.org/0000-0002-6057-807X>) (2022) An individual approach to the adjustment of educational achievements of elementary school students in the conditions of mixed education In: The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science” (November 22-25, 2022) International Science Group, с. Prague, Czech Republic, pp. 473-477. ISBN 979-8-88831-927-7 |
|