Record Details

Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/35187/
http://eprints.zu.edu.ua/33775/
 
Title Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю
 
Creator Щерба, Н. С.
Голячук, А. С.
 
Subject L Education (General)
LB1501 Primary Education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Publisher ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2022-02-01
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/35187/1/%D0%A9%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%20%D0%9D.%D0%A1.%2C%20%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%90.%D0%A1.%20%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%20%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.pdf
Щерба, Н. С. and Голячук, А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). pp. 114-122.