Record Details

Частина 1. Психологічні аспекти девіантної поведінки дітей та підлітків з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733171/
 
Title Частина 1. Психологічні аспекти девіантної поведінки дітей та підлітків з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу
Part 1. Psychological aspects of deviant behavior of children and adolescents with special educational needs in wartime conditions
 
Creator Вовченко, О.А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description На сьогоднішній день постійних змін, воєнного стану в Україні та боротьби за волю, незалежність та безпеку теперішнього, майбутнього нашого народу, низки державотворчих процесів в Україні, зміни соціального стану населення, перетворення відбуваються і в освітній сфері. Це відзначається зміною форми навчання з очної (офлайн) на дистанційну (онлайн), підлаштування режиму викладання під воєнний стан (викладання виключно в моменти без оголошення тривоги, тобто коли звуки сирен не попередили про евакуацію у безпечне місце) та зростанням кількості дітей з особливими освітніми потребами, які характеризуються проблемами психологічної адаптації, зумовлені особливостями психофізичного та соціальної ситуації розвитку. Дезадаптація, яка нині супроводжує майже всіх дітей сприяє формуванню девіантної поведінки, що зумовлює зростання злочинності та неповноцінну інтеграцію у соціум неповнолітніх осіб (як нині, так буде і наслідком післявоєнного часу).
Today, with constant changes, the state of war in Ukraine and the struggle for the freedom, independence and security of the present and future of our people, a number of state-building processes in Ukraine, changes in the social status of the population, transformations are also taking place in the educational sphere. This is marked by a change in the form of education from face-to-face (offline) to distance learning (online), adjustment of the teaching mode to martial law (teaching only in moments without an alarm, i.e. when the sound of sirens did not warn about evacuation to a safe place) and an increase in the number of children with special educational needs needs that are characterized by problems of psychological adaptation, caused by the peculiarities of the psychophysical and social situation of development. Maladaptation, which now accompanies almost all children, contributes to the formation of deviant behavior, which leads to an increase in crime and inferior integration of minors into society (as it is now, it will be a consequence of the post-war period).
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733171/1/%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%90%201.%20%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%20%D0%94%D0%95%D0%92%D0%86%D0%90%D0%9D%D0%A2%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%95%D0%94%D0%86%D0%9D%D0%9A%D0%98%20%D0%94%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%99%20%D0%A2%D0%90%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%9A%D0%86%D0%92%20%D0%97%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%98%D0%9C%D0%98%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%9E%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%91%D0%90%D0%9C%D0%98%20%D0%92%20%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%A5%20%D0%92%D0%9E%D0%84%D0%9D%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%A3.pdf
- Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118 <http://orcid.org/0000-0002-4399-0118>) (2022) Part 1. Psychological aspects of deviant behavior of children and adolescents with special educational needs in wartime conditions Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.