Record Details

Законодавчі ініціативи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/733149/
http://tpgnpu.ho.ua/images/my_images/doc_pdf/vidavnictvo/2022/zbirnik_maket_SG-13-05-2022.pdf#page=137
 
Title Законодавчі ініціативи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти
Legislative initiatives for the development of public-private partnership in the field of professional education
 
Creator Кравець, С.Г.
 
Subject 34 Law. Jurisprudence
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Акцентовано увагу на вдосконалення законодавства щодо розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти, створення ефективного правового середовища, розширення змістовних статей щодо державно-приватного партнерства в профільних освітніх законах, впровадження мотиваційних механізмів для активізації участі недержавних суб’єктів в цій сфері.
Attention is focused on improving the legislation on the development of public-private partnership in the field of professional education, creating an effective legal environment, expanding meaningful articles on public-private partnership in specialized educational laws, implementing motivational mechanisms to activate the participation of non-state actors in this field.
 
Publisher Видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/733149/1/Kravets%20S._%20Tezy.pdf
- Кравець, С.Г. (orcid.org/0000-0002-8878-6241 <http://orcid.org/0000-0002-8878-6241>) (2022) Legislative initiatives for the development of public-private partnership in the field of professional education In: Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 травня 2022 р.) Видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 137-140. ISBN 978-966-376-086-5