Діяльнісний підхід в системі літературної освіти в 5-6 класах Нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/733064/
|
|
Title |
Діяльнісний підхід в системі літературної освіти в 5-6 класах Нової української школи
Activity approach in the system of literary education in 5-6 grades of the New Ukrainian School |
|
Creator |
Слижук, Олеся Алімівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
82 Literature |
|
Description |
У статті розглянуто процес реалізації діяльнісного підходу в 5-6 класах на уроках української літератури. Доведено, що діяльнісний підхід до організації літературної освіти молодших підлітків інтегрує загальнодидактичні методики, у результаті застосування яких у процесі навчання української літератури можливим є досягнення очікуваних результатів навчання, формування системи ціннісних орієнтирів для розвитку особистості учнів.
The article examines the process of implementing the activity approach in 5-6 grades in the lessons of Ukrainian literature. It has been proven that the activity approach to the organization of literary education of younger teenagers integrates general didactic methods, as a result of the application of which in the process of learning Ukrainian literature, it is possible to achieve the expected learning results, the formation of a system of value orientations for the development of the personality of students. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/733064/1/%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%B6%D1%83%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Слижук, Олеся Алімівна (orcid.org/0000-0002-7696-6157 <http://orcid.org/0000-0002-7696-6157>) (2022) Activity approach in the system of literary education in 5-6 grades of the New Ukrainian School In: Х Волошинські читання. Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 62-65. (In Press) |
|