Застосування технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731883/
http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/73-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovzhenka-2022-vyp-2-49 10.31376/2410-0897-2022-2-49-157-164 |
|
Title |
Застосування технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану
Application of distance learning technologies in the educational process of vocational school under martial law |
|
Creator |
Денисова, Анастасія Володимирівна
Грунтковська, Юлія Валеріївна |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У статті висвітлюється проблема застосування технологій дистанційного навчання (ДН) в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану. Визначено проблеми організації дистанційного навчання та питання, що потребують швидкого реагування. Розглянуто джерела нормативно-правового регулювання дистанційної освіти. Досліджено досвід створення інформаційно-освітнього середовища та налагодження ефективної взаємодії учасників освітнього процесу у ЗП(ПТ)О. З’ясовано, що реалізація дистанційного навчання потребує розроблення відповідних алгоритмів та процедур добору засобів та інструментарію для ефективного спілкування в синхронному та асинхронному режимах. Наведено огляд світових освітніх платформ та програмних засобів для організації дистанційного навчання. Представлено механізм моніторингу і контролю дистанційного навчання із застосуванням Електронної платформи «ВПУ онлайн». Визначено, що застосування систем і технологій ДН дає можливість закладам освіти адекватно і якісно реагувати на виклики сьогодення та здійснювати свою основну діяльність щодо підготовки високопрофесійних фахівців.
The article analyzes the problems of state guarantees, creating a safe educational environment, as well as the organization of education and the educational process. Thus, distance learning not only does not lose its relevance, but requires further active implementation. After all, given the existing threat to life and health, students and pedagogical, scientific workers were forced to change their place of residence, leave their jobs and study. At the same time, regardless of the place of residence during martial law, participants in the educational process are guaranteed to organize it in the safest, including remote, or in any other form. Currently, the problem of introducing distance learning technologies in the educational process of vocational school in these conditions is relevant and needs further consideration. |
|
Publisher |
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731883/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
- Денисова, Анастасія Володимирівна (orcid.org/0000-0003-4014-9312 <http://orcid.org/0000-0003-4014-9312>) and Грунтковська, Юлія Валеріївна (orcid.org/0000-0002-1847-1113 <http://orcid.org/0000-0002-1847-1113>) (2022) Application of distance learning technologies in the educational process of vocational school under martial law Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Серія: Педагогічні науки, 2 (49). pp. 157-164. ISSN 2410-0897 10.31376/2410-0897-2022-2-49-157-164 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.31376/2410-0897-2022-2-49-157-164
|
|