Record Details

Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732808/
 
Title Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи
Adaptive Processes in Education: collection of materials (abstracts) of the 3rd International Scientific Summer Online School
 
Creator Громадська організація, «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Українська інженерно-педагогічна академія, УІПА
Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти, АРПНО
Національна академія педагогічних наук, України
Університет менеджменту освіти, НАПНУ
Інститут професійної освіти, НАПН України
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, НАПН України
Інститут модернізації змісту освіти, МОН України
Бердянський державний педагогічний університет, БДПУ
Харківський національний економічний університет, ХНЕУ ім. Семена Кузнеця
Харківська академія неперервної освіти, ХАНО
Національний центр, «Мала академія наук України»
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitre, Slovakia
Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad, Arad, România
Politécnico de Portalegre, Portalegre, Portugal
 
Subject 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
001.8 Methodology
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Збірник матеріалів Третьої міжнародної наукової літньої онлайн-школи «Адаптивні процеси в освіті» (ISS-OS-APE-22), що відбулася 5 6 липня 2022 року в режимі онлайн, містить тези доповідей учасників та основні організаційні документи заходу. Тематику публікацій розміщено за науковими школами згідно з Програмою. Літня онлайн-школа є інтеграційною, єднає науковців, здобувачів наукових ступенів та роботу різних наукових шкіл: Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Бердянського державного педагогічного університету, Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти НАПН України»; Інституту професійної освіти НАПН України, кафедри педагогіки, психології початкової освіти та освітнього менеджменту Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та наукові мандри із зарубіжжя. У роботах висвітлено актуальні питання розвитку адаптивних процесів в освітній діяльності національних та зарубіжних закладів освіти. Збірник містить роботи, в яких розглянуто адаптивний характер освітніх систем Арадського університету «Аурел Влайку» (Румунія); Політехнічного інституту Порталегре (Португалія), закладів освіти США, Китаю та ін. У тезах доповідей розкриваються основні ідеї, проміжні та кінцеві результати наукових досліджень учасників ISS-OS-APE-22, що сприятиме активному обміну досвідом й застосуванню позитивних результатів презентованих досліджень вітчизняних та зарубіжних авторів у національній системі освіти України. Матеріали ISS-OS-APE-22 можуть бути корисними для здобувачів наукової освіти та наукових ступенів і вчених звань, науковців, наукових працівників та викладачів освітніх закладів різного рівня організації, здобувачів вищої освіти та всіх тих, хто цікавиться проблематикою адаптивних процесів в науково-освітньому просторі. За порушення норм академічної доброчесності й етичних вимог до подання результатів наукових досліджень, за релевантність і достовірність змісту та поданих інформаційних даних у тезах доповідей на засадах чинного законодавства відповідальність несуть автори тез доповідей.
The collection of materials of the Third International Scientific Summer Online School "Adaptive Processes in Education" (ISS-OS-APE-22), held online on July 5, 6, 2022, contains abstracts of participants' reports and main organizational documents of the event. The topics of publications are placed by scientific schools in accordance with the Program. The online summer school is integrative, bringing together scientists, degree holders and the work of various scientific schools: the Public Organization "School of Adaptive Management of Social and Pedagogical Systems", the Berdyan State Pedagogical University, the State Institution of Higher Education "University of Education Management of the National Academy of Sciences of Ukraine"; The Institute of Professional Education of the National Academy of Sciences of Ukraine, the Department of Pedagogy, Psychology of Primary Education and Educational Management of the Communal Institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy" of the Kharkiv Regional Council, the Department of Pedagogy and Education Management of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk and scientific tours from abroad. Current issues of the development of adaptive processes in the educational activities of national and foreign educational institutions are highlighted in the works. The collection contains works that consider the adaptive nature of the educational systems of the Aurel Vlaiku University of Arad (Romania); Portalegre Polytechnic Institute (Portugal), educational institutions of the USA, China, etc. The main ideas, intermediate and final results of scientific research of the ISS-OS-APE-22 participants are revealed in the abstracts of the reports, which will contribute to the active exchange of experience and the application of the positive results of the presented research of domestic and foreign authors in the national education system of Ukraine. The materials of ISS-OS-APE-22 can be useful for applicants of scientific education and scientific degrees and academic titles, scientists, scientific workers and teachers of educational institutions of various levels of organization, applicants of higher education and all those who are interested in the issues of adaptive processes in scientific and educational spacious The authors of the reports are responsible for the violation of the norms of academic integrity and ethical requirements for the presentation of the results of scientific research, for the relevance and reliability of the content and information provided in the theses of the reports based on the current legislation.
 
Publisher ГО "ШАУСПС"
 
Date 2022
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732808/5/Zbirnyk-iSS-OS-APE-2022-2%285%29_ed.pdf
Громадська організація, «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Українська інженерно-педагогічна академія, УІПА, Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти, АРПНО, Національна академія педагогічних наук, України, Університет менеджменту освіти, НАПНУ, Інститут професійної освіти, НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, НАПН України, Інститут модернізації змісту освіти, МОН України, Бердянський державний педагогічний університет, БДПУ, Харківський національний економічний університет, ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, Харківська академія неперервної освіти, ХАНО, Національний центр, «Мала академія наук України», Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitre, Slovakia, Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad, Arad, România and Politécnico de Portalegre, Portalegre, Portugal (2022) Adaptive Processes in Education: collection of materials (abstracts) of the 3rd International Scientific Summer Online School ГО "ШАУСПС", м. Київ, Україна - м. Харків, Україна.