Record Details

Склад слова

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732849/
https://ispukr.org.ua/?p=8878#.Y3e_I3ZBxPY
 
Title Склад слова
Word composition
 
Creator Жук, В.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Шановні сурдопедагоги, щоб допомогти вам у підготовці до дистанційних занять з розвитку слухового сприймання і мовлення дітей з порушеннями слуху, ми підготували навчальні матеріали, які допоможуть дітям правильно сприйняти та засвоїти склад слів. Презентація може бути корисною, зокрема, у роботі із дітками, слухопротезованими системами кохлеарної імплантації. Слайди запропонованої презентації містять дидактичні матеріали для: сприймання та відтворення ритмів (для пропедевтичної роботи із сприймання і засвоєння структури слів); розрізнення окремих характеристик звучання складів (на прикладі глухості – дзвінкості, м’якості – твердості приголосних, що входять до їх складу); порівняння та розрізнення слів, що суттєво різняться за кількістю складів: один – три, один – чотири, два – чотири склади (такі слова легше розрізняти на слух, роботу з їх порівняння й розрізнення проводять переважно на початкових етапах), із суттєво різними та схожими частотними характеристиками; визначення складової структури слів та їх засвоєння; виявлення наявності заданих звуків та складів у словах.
Dear teachers of the deaf, to help you prepare for remote classes on the development of auditory perception and speech of children with hearing impairments, we have prepared educational materials that will help children correctly perceive and learn the structure of words. The presentation can be useful, in particular, in working with children, hearing prosthetic systems of cochlear implantation. The slides of the proposed presentation contain didactic materials for: perceiving and reproducing rhythms (for propaedeutic work on perceiving and mastering the structure of words); distinguishing individual characteristics of the sound of syllables (for example, deafness - sonority, softness - hardness of consonants included in their composition); comparing and distinguishing words that differ significantly in the number of syllables: one - three, one - four, two - four syllables (such words are easier to distinguish by ear, work on their comparison and distinction is carried out mainly at the initial stages), with significantly different and similar frequency characteristics; determination of the constituent structure of words and their assimilation; detection of the presence of given sounds and syllables in words.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format slideshow
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732849/1/%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%20%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pptx
- Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>) (2022) Word composition [Teaching Resource]