Record Details

Реалізація принципів педагогіки партнерства у навчанні учнів правознавства

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732773/
https://kafpedpsihol-distants.blogspot.com/2022/10/blog-post_52.html
 
Title Реалізація принципів педагогіки партнерства у навчанні учнів правознавства
Implementation of the partnership pedagogics principles in school law education of students
 
Creator Ремех, Тетяна Олексіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Тези розкривають втілення педагогіки партнерства у навчанні учнів правознавства. Наголошено на ролі інтерактивних методів як засобу реалізації на практиці принципів педагогіки партнерства. Зауважено, що умовою ефективного навчання учнів на засадах педагогіки партнерства є систематичне застосування таких методів.
Theses reveal the implementation of partnership pedagogy in the law education of students. The role of interactive methods as a means of implementing the principles of partnership pedagogy in practice is emphasized. It is noted that the systematic application of such methods is the important condition of the effective law education based on the principles of partnership pedagogy.
 
Publisher КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732773/1/%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%85%20%D0%97%D0%B1.%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80.%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80.%2011-12.10.pdf
- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640 <http://orcid.org/0000-0002-5666-6640>) (2022) Implementation of the partnership pedagogics principles in school law education of students In: Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського, 11-12.10.2022 КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», м. Кропивницький, Україна, pp. 255-259.