На підтримку педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732772/
https://ispukr.org.ua/?p=8702#.Y3QVbHZBxPY |
|
Title |
На підтримку педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху
To support teachers who teach children with hearing impairments |
|
Creator |
Литовченко, С.В.
Таранченко, О.М. Жук, В.В. Вовченко, О.А. Шевченко, В.М. Литвинова, В.В. |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Відповідно до рекомендацій МОН України з 14 березня 2022 року освітній процес відновлено в тих областях, де є можливість навчатись. Утім є особливості його організації в умовах воєнного стану, військової агресії росії. Першочергова мета – заспокоїти, створити психологічний комфорт, не такою мірою надати знання, як відволікти дітей від тривожних новин та страшних подій, надати можливість спілкування зі своїми вчителями, друзями, однолітками. Навчання – атрибут мирного нормального життя, стабільності, це заспокоює, надає відчуття безпеки.
In accordance with the recommendations of the Ministry of Education and Culture of Ukraine, from March 14, 2022, the educational process was resumed in those areas where it is possible to study. However, there are peculiarities of its organization in the conditions of martial law, military aggression of Russia. The primary goal is to calm, create psychological comfort, not so much to provide knowledge as to distract children from disturbing news and scary events, to provide an opportunity to communicate with their teachers, friends, peers. Learning is an attribute of a peaceful normal life, stability, it calms, gives a sense of security. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732772/1/%D0%9D%D0%B0%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D1%83%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%2C%20%D1%8F%D0%BA%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D1%83.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>), Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475 <http://orcid.org/0000-0002-5908-3475>), Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>), Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118 <http://orcid.org/0000-0002-4399-0118>), Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) and Литвинова, В.В. (orcid.org/0000-0001-6014-184X <http://orcid.org/0000-0001-6014-184X>) (2022) To support teachers who teach children with hearing impairments Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. |
|