Record Details

На підтримку педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732772/
https://ispukr.org.ua/?p=8702#.Y3QVbHZBxPY
 
Title На підтримку педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху
To support teachers who teach children with hearing impairments
 
Creator Литовченко, С.В.
Таранченко, О.М.
Жук, В.В.
Вовченко, О.А.
Шевченко, В.М.
Литвинова, В.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Відповідно до рекомендацій МОН України з 14 березня 2022 року освітній процес відновлено в тих областях, де є можливість навчатись. Утім є особливості його організації в умовах воєнного стану, військової агресії росії. Першочергова мета – заспокоїти, створити психологічний комфорт, не такою мірою надати знання, як відволікти дітей від тривожних новин та страшних подій, надати можливість спілкування зі своїми вчителями, друзями, однолітками. Навчання – атрибут мирного нормального життя, стабільності, це заспокоює, надає відчуття безпеки.
In accordance with the recommendations of the Ministry of Education and Culture of Ukraine, from March 14, 2022, the educational process was resumed in those areas where it is possible to study. However, there are peculiarities of its organization in the conditions of martial law, military aggression of Russia. The primary goal is to calm, create psychological comfort, not so much to provide knowledge as to distract children from disturbing news and scary events, to provide an opportunity to communicate with their teachers, friends, peers. Learning is an attribute of a peaceful normal life, stability, it calms, gives a sense of security.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732772/1/%D0%9D%D0%B0%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D1%83%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%2C%20%D1%8F%D0%BA%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D1%83.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>), Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475 <http://orcid.org/0000-0002-5908-3475>), Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>), Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118 <http://orcid.org/0000-0002-4399-0118>), Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) and Литвинова, В.В. (orcid.org/0000-0001-6014-184X <http://orcid.org/0000-0001-6014-184X>) (2022) To support teachers who teach children with hearing impairments Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.