Особливості комунікативної діяльності нечуючих учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732662/
978-966-999-221-5 |
|
Title |
Особливості комунікативної діяльності нечуючих учнів
Peculiarities of communicative activity of deaf students |
|
Creator |
Кульбіда, С.В.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Монографія присвячена актуальній проблемі мовної освіти щодо організації комунікативної діяльності нечуючих учнів початкової школи з активним використанням української жестової мови як першої (другої) мови. Обгрунтовано шляхи розвитку компетентнісного потенціалу мовної особистості в комунікативній діяльності з урахуванням сучасних підходів: особистісно-зорієнтованого, білінгвального, компетентнісного. Визначено ефективність організації комунікативної діяльності у субʹєкт-субʹєктній взаємодії на уроках мовного циклу з використанням авторської методики лінгводидактичного забезпечення вивчення мови у 2-5 класах закладів середньої освіти (Н 90, Н 91). Адресовано вчителям закладів для осіб з порушеннями слуху, фахівцям з сурдопедагогіки, сурдопсихології, сурдолінгводидактики, студентам, науковцям, батькам, перекладачам жестової мови. The monograph is devoted to the actual problem of language education regarding the organization of communicative activities of deaf elementary school students with the active use of Ukrainian sign language as a first (second) language. Ways of developing the competence potential of a linguistic personality in communicative activity are substantiated, taking into account modern approaches: personality-oriented, bilingual, competence-based. The effectiveness of the organization of communicative activity in subject-subject interaction in the lessons of the language cycle using the author's methodology of linguistic didactic support for language learning in grades 2-5 of secondary education institutions was determined (H 90, H 91). Addressed to teachers of institutions for people with hearing impairments, specialists in deaf pedagogy, deaf psychology, deaf language didactics, students, scientists, parents, sign language interpreters. |
|
Publisher |
Інтерсервіс
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732662/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%201%2C%202021%20%D0%9A%D0%94.pdf
- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495 <http://orcid.org/0000-0002-0194-3495>) (2021) Peculiarities of communicative activity of deaf students Project Report. Інтерсервіс, м. Київ, Україна. 978-966-999-221-5 |
|