Організація групової роботи на основі запитань та завдань підручника як спосіб компенсації освітніх втрат учнів початкової школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732629/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-zbirnyk-tez-dopovidey/ |
|
Title |
Організація групової роботи на основі запитань та завдань підручника як спосіб компенсації освітніх втрат учнів початкової школи
Organization of group work based on textbook questions and tasks as a way to compensate for educational losses of primary school pupils |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Освіта в умовах воєнного стану в Україні змусила кардинально передивитися та пристосувати до існуючих реалій форми, методи і засоби навчання. Нинішня ситуація потребує від системи освіти насамперед гнучкості та адаптивності, створення різних способів зворотного зв’язку вчителів та учнів, тісної співпраці з психологічними та медичними установами. В обставинах, коли більшість українських дітей знаходиться у важких для них умовах життя і розвитку, вкрай важливою є оптимізація моделей та технологій індивідуалізації та диференціації навчання як інструменту компенсації освітніх втрат учнів.
Education in the conditions of martial law in Ukraine forced a radical rethinking and adaptation of the forms, methods and means of education to the existing realities. The current situation requires flexibility and adaptability from the education system, the creation of various methods of feedback between teachers and pupils, and close cooperation with psychological and medical institutions. In the circumstances when the majority of Ukrainian children are in difficult conditions for their life and development, it is extremely important to optimize the models and technologies of individualization and differentiation of education as a tool to compensate for the educational losses of pupils. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732629/1/PSP_tezy_2022-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-77-80.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511 <http://orcid.org/0000-0002-0788-8511>) (2022) Organization of group work based on textbook questions and tasks as a way to compensate for educational losses of primary school pupils In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 76-79. ISBN 987-966-644-616-2 |
|