Психологічне здоров’я педагога НУШ як чинник його психологічної готовності до професійної діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732465/
|
|
Title |
Психологічне здоров’я педагога НУШ як чинник його психологічної готовності до професійної діяльності
Psychological health of the teacher of the New Ukrainian School as a factor of his psychological readiness for professional activity |
|
Creator |
Павлик, Н.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
Статтю присвячено висвітленню результатів дослідження впливу психологічного здоров'я педагога на його психологічну готовність до творчої професійної діяльності. Автором визначено критерії гармонійності психологічного здоров'я та показники психологічної готовності педагога до творчої професійної діяльності в умовах Нової української школи. Автором встановлено закономірності впливу психологічного здоров'я особистості на її готовність до творчої професійної діяльності. Чим вище рівень психологічного здоров’я педагога (здоровий спосіб життя, позитивні емоційні стани, сила волі, творча реалізація, соціальна адаптація), тим більш виражена в нього психологічна готовність до педагогічної творчості; чим вище рівень психологічного неблагополуччя, тим менш педагог здатний до професійно-педагогічної діяльності. The article is devoted to the results of study of the impact a psychological health of personality to the psychological readiness for creative professional pedagogical activities. The author defines the criteria of harmony of psychological health and indicators of psychological readiness of teachers for creative professional activity in the New Ukrainian school. The author establishes the regularities of influence а psychological health of personality to readiness for creative professional pedagogical activity. The higher the level of psychological health of the teacher (healthy lifestyle, positive emotional states, willpower, creative realization, social adaptation), the more pronounced his psychological readiness for pedagogical creativity. The higher the level of psychological distress, the less this teacher is able to professional and pedagogical activities. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732465/1/%D0%9D%D0%90%D0%A3%202022.pdf
- Павлик, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5828-606X <http://orcid.org/0000-0002-5828-606X>) (2022) Psychological health of the teacher of the New Ukrainian School as a factor of his psychological readiness for professional activity Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – до університетська підготовка – заклад вищої освіти : зб. матеріалів VIII Міжнар. Наук.-практ. конф. (Submitted) |
|