Концептуальні підходи формування змісту STEM освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732461/
https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/issue/view/07.10.2022 |
|
Title |
Концептуальні підходи формування змісту STEM освіти
Conceptual approaches to the formation of the content of STEM education |
|
Creator |
Левченко, Фессалоніка Григорівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
Проаналізовані різні концептуальні підходи формуванн змісту освіти. На основі здійсненого аналізу існуючих концептуальних підходів обрано оптимальний підхід, що є актуальним в умовах функціонування STEM орієнтованих технологій.
Various conceptual approaches to the formation of the content of education are analyzed. Based on the analysis of existing conceptual approaches, the optimal approach was chosen, which is relevant in the conditions of operation of STEM-oriented technologies. |
|
Publisher |
Європейська наукова платформа
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732461/1/9-15-PB-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-99-100.pdf
- Левченко, Фессалоніка Григорівна (orcid.org/0000-0003-4295-2934 <http://orcid.org/0000-0003-4295-2934>) (2022) Conceptual approaches to the formation of the content of STEM education In: Технології, інструменти та стратегії реалізації наукових досліджень: матеріали IV Міжнародної наукової конференції, м. Суми, 7 жовтня, 2022 р. Європейська наукова платформа, м. Вінниця, Україна, pp. 98-99. ISBN 978-617-8037-90-1 |
|