Record Details

Конспектування як мнемонічний засіб фіксування смислу навчального тексту

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732322/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2021/05/d09ed181d0b2d196d182d0bdd196d0b9-d0bfd180d0bed181d182d196d180-d0b2-d0bad0bed0bdd182d0b5d0bad181d182d196-d0b3d183d0bcd0b0d0bdd196d181d182d0b8d187d0bdd0bed197-d0bfd0b0d180d0b0d0b4d0b8d0b3d-4.pdf#page=61
 
Title Конспектування як мнемонічний засіб фіксування смислу навчального тексту
Compendium as a mnemonic means of fixing the meaning of the educational text
 
Creator Гудінова, І.Л.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
81 Linguistics and languages
 
Description Розглянутий один зі способів удосконалення сприйняття навчального та науково-популярного текстів. Запропонований один з варіантів побудови графічно-мнемонічної форми, який сприяє глибокому і повному розумінню інформації.
The article is argued that one of the modern tendencies of Psychological Science must become a deep interest to the inner sense-perception of a text with the help of thinking selection and variety, and also of multitude and multiside of world perception.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Canadian publishing office “Accent Graphics Communications & Publishing”
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732322/1/gud_ua_can.pdf
- Гудінова, І.Л. (orcid.org/0000-0001-5297-8340 <http://orcid.org/0000-0001-5297-8340>) (2021) Compendium as a mnemonic means of fixing the meaning of the educational text Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності. pp. 59-68. ISSN ISBN 978-1-77192-605-5