Конспектування як мнемонічний засіб фіксування смислу навчального тексту
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732322/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2021/05/d09ed181d0b2d196d182d0bdd196d0b9-d0bfd180d0bed181d182d196d180-d0b2-d0bad0bed0bdd182d0b5d0bad181d182d196-d0b3d183d0bcd0b0d0bdd196d181d182d0b8d187d0bdd0bed197-d0bfd0b0d180d0b0d0b4d0b8d0b3d-4.pdf#page=61 |
|
Title |
Конспектування як мнемонічний засіб фіксування смислу навчального тексту
Compendium as a mnemonic means of fixing the meaning of the educational text |
|
Creator |
Гудінова, І.Л.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Розглянутий один зі способів удосконалення сприйняття навчального та науково-популярного текстів. Запропонований один з варіантів побудови графічно-мнемонічної форми, який сприяє глибокому і повному розумінню інформації.
The article is argued that one of the modern tendencies of Psychological Science must become a deep interest to the inner sense-perception of a text with the help of thinking selection and variety, and also of multitude and multiside of world perception. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Canadian publishing office “Accent Graphics Communications & Publishing”
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732322/1/gud_ua_can.pdf
- Гудінова, І.Л. (orcid.org/0000-0001-5297-8340 <http://orcid.org/0000-0001-5297-8340>) (2021) Compendium as a mnemonic means of fixing the meaning of the educational text Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності. pp. 59-68. ISSN ISBN 978-1-77192-605-5 |
|