Record Details

Управління професійним розвитком педагогічних працівників закладів позашкільної освіти в умовах воєнного стану

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732284/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732214
 
Title Управління професійним розвитком педагогічних працівників закладів позашкільної освіти в умовах воєнного стану
Management of professional development of pedagogical workers of extracurricular education institutions in the conditions of martial law
 
Creator Просіна, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Ідеться про актуальні аспекти професійного розвитку педагогічних працівників закладів позашкільної освіти в умовах воєнного стану; запропоновано алгоритм подолання професійних проблем педагогів; акцентовано потребу посилення особистісної емоційної стійкості педагога; описано сучасні моделі професійного розвитку в освіті.
It is about actual aspects of professional development of teaching staff of out-of-school education institutions in the conditions of martial law; an algorithm for overcoming the professional problems of teachers is proposed; the need to strengthen the personal emotional stability of the teacher is emphasized; modern models of professional development in education are described.
 
Publisher ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти»
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732284/1/%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%9D%D0%90_%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98_%D0%A4%D0%9E%D0%94.pdf
- Просіна, О.В. (orcid.org/0000-0002-1243-6069 <http://orcid.org/0000-0002-1243-6069>) (2022) Management of professional development of pedagogical workers of extracurricular education institutions in the conditions of martial law In: Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.- практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», м. Київ, Україна, pp. 307-317. (Unpublished)