Record Details

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732280/
https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/korekciini_programy/2022/09/05/Likuvannya.fizkultura.5-10.klasy-dlya.ditey.zi.znyzhenym.slukhom-Forostyan.Leshchiy.pdf
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом)
Program for corrective and developmental work "Remedial physical culture" for grades 5-10 of special institutions of general secondary education for children with hearing impairments (for children with reduced hearing)
 
Creator Форостян, О.І.
Лещій, Н.П.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У роботі з дітьми зі зниженим слухом ЛФК застосовують як засіб для усунення вторинних відхилень у психофізичному розвитку дитини, що виникають внаслідок обмеження слухової функції або комплексних порушень. Порушення слуху у дитини можуть зумовлювати певні особливості розвитку (порушення постави і ступні, зміна форми грудної клітки, порушення процесу формування основних рухів та координації рухів). Важливим напрямом корекційно-розвиткової роботи із дітьми з порушеннями слуху є розвиток мовлення. Отже, на заняттях з ЛФК слід виділяти час для зміцнення дихальних та артикуляційних м’язів у дітей. На відміну від фізичного виховання лікувальна фізкультура у спеціальних школах для дітей із порушенням слуху спрямована не тільки на профілактику та корекцію вторинних відхилень у фізичному розвитку і руховій підготовленості дітей, а й на підвищення функціонального стану серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової та інших систем, рівня здоров’я в цілому та розвиток компенсаторних функцій сенсорної системи організму.
In working with children with reduced hearing, physical therapy is used as a means to eliminate secondary deviations in the psychophysical development of the child, which arise as a result of the limitation of auditory function or complex disorders. Hearing impairment in a child can be caused by certain developmental features (disorders of posture and feet, change in the shape of the chest, disruption of the process of forming basic movements and coordination of movements). Speech development is an important area of ​​corrective and developmental work with children with hearing impairments. Therefore, in PE classes, time should be allocated to strengthen respiratory and articulatory muscles in children. In contrast to physical education, therapeutic physical education in special schools for children with hearing impairment is aimed not only at the prevention and correction of secondary deviations in the physical development and motor readiness of children, but also at improving the functional state of the cardiovascular, respiratory, musculoskeletal and other systems , the level of health in general and the development of compensatory functions of the body's sensory system.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732280/1/Likuvannya.fizkultura.5-10.klasy-dlya.ditey.zi.znyzhenym.slukhom-Forostyan.Leshchiy.pdf
- Форостян, О.І. and Лещій, Н.П. (2022) Program for corrective and developmental work "Remedial physical culture" for grades 5-10 of special institutions of general secondary education for children with hearing impairments (for children with reduced hearing) [Teaching Resource]