Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732279/
https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/korekciini_programy/2022/09/05/Rozv.slukho-zoro-taktylnoho.spryym.movlennya.ta.form.vymovy.6-10.klas-dlya.hlukhykh.ditey-Fedorenko.Vasylyeva.Yukhymovych.Ilchenko.pdf |
|
Title |
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей)
Program for corrective and developmental work "Development of auditory-visual-tactile perception of speech and formation of pronunciation" for grades 6-10 of special institutions of general secondary education for children with hearing impairments (deaf) |
|
Creator |
Федоренко, О.Ф.
Васильєва, В.В. Юхимович, Л.Ф. Ільченко, Е. С. |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Програма з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови спрямована на розвиток й удосконалення умінь і навичок слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови на індивідуальних заняттях з глухими учнями/ученицями. У програмі виокремлено три основні блоки педагогічної діяльності, що спрямовані на: розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення, формування та удосконалення вимови, розвиток слухозорової уваги, пам’яті, аналізу й синтезу тощо. Мета та завдання корекційної роботи за означеними блоками висвітлені у змістових напрямах, відповідно до яких сурдопедагог може планувати заняття з учнями/ученицями. Програму розраховано на сурдопедагогів спеціальних закладів загальної середньої освіти, закладів загальної середньої освіти зі спеціальними та/або інклюзивними класами, які обізнані зі специфікою психофізичного розвитку та особливими освітніми потребами глухих школярів. The program for the development of auditory-visual-tactile perception of speech and formation of pronunciation is aimed at the development and improvement of abilities and skills of auditory-visual-tactile perception of speech and formation of pronunciation in individual classes with deaf students. The program identifies three main blocks of pedagogical activity aimed at: development of auditory-visual-tactile perception of speech, formation and improvement of pronunciation, development of auditory-visual attention, memory, analysis and synthesis, etc. The purpose and tasks of corrective work according to the specified blocks are highlighted in the content directions, according to which the deaf teacher can plan classes with students. The program is designed for teachers of the deaf in special institutions of general secondary education, institutions of general secondary education with special and/or inclusive classes, who are familiar with the specifics of psychophysical development and special educational needs of deaf schoolchildren. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732279/1/Rozv.slukho-zoro-taktylnoho.spryym.movlennya.ta.form.vymovy.6-10.klas-dlya.hlukhykh.ditey-Fedorenko.Vasylyeva.Yukhymovych.Ilchenko.pdf
- Федоренко, О.Ф. (orcid.org/0000-0002-4875-9505 <http://orcid.org/0000-0002-4875-9505>), Васильєва, В.В., Юхимович, Л.Ф. and Ільченко, Е. С. (2022) Program for corrective and developmental work "Development of auditory-visual-tactile perception of speech and formation of pronunciation" for grades 6-10 of special institutions of general secondary education for children with hearing impairments (deaf) [Teaching Resource] |
|